۲۲ داوطلب انتخابات در کنگاور برای تصاحب یک کرسی مجلس دوازدهم

کنگاور – ایرنا - فرماندار شهرستان کنگاور مرکز حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین گفت: شمار نهایی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه به ۲۲ نفر کاهش یافت.

«ایرج صادقی» روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: برای تسهیل حضور واجدین شرایط کنگاور در انتخابات، ۷۷ شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی این شهرستان پیش بینی شده که ۴۴ شعبه شهری و ۳۳ شعبه روستایی فعال خواهد بود.

وی در ادامه گفت: در مجموع حدود ۲ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و بسیجی در شعب اخذ رأی به صورت مستقیم برای اخذ آرای مردم فعالیت دارند.

صادقی ادامه داد: از این تعداد ۱۹ نفر مرد و سه نفر زن هستند که در ۱۱ اسفند به رقابت می‌پردازند.

فرماندار کنگاور خاطرنشان کرد: آموزش‌های لازم به ویژه در خصوص فرایند اخذ رای در این شهرستان صورت گرفته، ضمن اینکه تمام متصدیان در این خصوص آموزش های لازم را دریافت کرده اند.

وی در خاتمه یادآور شد: تمام عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی آماده هستند تا مردم کنگاور یک نفر نماینده خود در مجلس را انتخاب کنند.

به گزارش ایرنا؛ استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۱۴ شهرستان است و هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

حوزه های انتخابیه استان کرمانشاه شامل شهرستان کرمانشاه با سه کرسی نمایندگی، حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین یک کرسی، حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی یک کرسی، اورامانات (شهرستان های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر) یک کرسی، حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب یک کرسی و حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو یک کرسی است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه برگزار می شود.

اسامی نامزدهای نهایی این حوزه انتخابیه به شرح ذیل است:

۲۲ داوطلب انتخابات در کنگاور برای تصاحب یک کرسی مجلس دوازدهم

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha