دستگیری عوامل تیراندازی در خرم‌آباد و اخبار انتظامی لرستان

خرم آباد - ایرنا - دستگیری عوامل تیراندازی، کشف کالای قاچاق، بازداشت سارق گوشی تلفن همراه و کشف سکه های تقلبی سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه است.

دستگیری عوامل تیراندازی در خرم آباد

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان، سرهنگ نبی اله قاسمی فرمانده انتظامی خرم آباد اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به اماکن خصوصی در خرم آباد، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری۱۳ خرم آباد با انجام اقدامات فنی و تحقیقات گسترده پلیسی ۲ نفر را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضایی طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خرم آباد با بیان اینکه متهمان علت و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کردند ادامه داد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کشف کالای قاچاق در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان نیز از کشف انواع کالای خارجی قاچاق در مرکز استان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی خرم آباد با گشت زنی هدفمند و کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان به ۲ دستگاه خودروی حامل بار مظنون شدند و جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

سردار یحیی الهی اظهار داشت: ماموران ۷۵۰ کیلوگرم بادام هندی و ۶۱۶ ثوب انواع لباس زمستانی زنانه و مردانه قاچاق را از این خودروها کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ۲ نفر در این رابطه دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

دستگیری سارق تلفن همراه در بروجرد

سرهنگ مهدی مهدوی کیا فرمانده انتظامی بروجرد نیز اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، یک سارق سابقه دار را که دارای چهار فقره سابقه سرقت در نقاط مختلف کشور بود شناسایی و با هماهنگی قضائی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی گفت: سارق در تحقیقات انجام شده به ۱۵ فقره سرقت گوشی تلفن همراه در شهرستان های جنوبی کشور اعتراف کرد که از وی ۲۱ دستگاه گوشی لمسی و ۱۲ عدد سیم کارت نیز کشف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف سکه های تقلبی در الیگودرز

سرهنگ علی اسدالهی فرمانده انتظامی الیگودرز از دستگیری ۲ کلاهبردار در شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در پی مراجعه شهروندان به ماموران پلیس آگاهی الیگودرز و اعلام اینکه ۲ نفر در قبال فروش مقادیری سکه تقلبی مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از آنان کلاهبرداری کرده اند، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی کلاهبرداران را در شهرستان الیگودرز شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: متهمان به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری اعتراف نمودند و ۲۰ عدد سکه تقلبی از آنان کشف شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha