۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85345465
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

دستگیری قاتل متواری در کوهدشت و اخبار انتظامی لرستان

خرم آباد - ایرنا - دستگیری قاتل متواری در کوهدشت، انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در خرم آباد و بازداشت سارقان منزل در پلدختر، سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز شنبه شانزدهم دی ماه است.

دستگیری قاتل متواری

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان روز شنبه اظهار داشت: در پیگیری پرونده یک فقره قتل مربوط به سه سال پیش در کوهدشت و متواری بودن قاتل، ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه وی را در خارج از استان شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی و طی یک اقدام ضربتی، وی را در مخفیگاهش دستگیر،۲ قبضه سلاح جنگی، پنج تیغه خشاب و ۱۰۸ فشنگ جنگی کشف کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در خرم آباد

سرهنگ عبدالرضا رخشان رییس پلیس آگاهی لرستان اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان خرم آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند را شناسایی، پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۲ نفر از سارقان را دستگیر و جهت تحقیقات اولیه و تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ رخشان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف نمودند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارقان منزل در پلدختر

فرمانده انتظامی پلدختر نیز از شناسایی سه سارق منزل در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع سرقت از منازل در این شهرستان، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ شاپور گراوند بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان با اشراف اطلاعاتی در نهایت سه سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر کردند که در تحقیقات پلیس به ۲ فقره سرقت منزل اعتراف نمودند و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی تاکید کرد: عدم توجه به هشدارهای پلیس در استفاده از وسایل بازدارنده و حفاظتی برای نگهداری اموال، از علل زمینه ساز بروز سرقت می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha