کشف محموله ۲ میلیارد ریالی قاچاق در پلدختر و اخبار انتظامی لرستان

خرم آباد - ایرنا - کشف کالای قاچاق و دستگیری سارقان لوله های آبرسانی زمین های کشاورزی در پلدختر، دستگیری سارق مسلح تحت تعقیب در کوهدشت، دستگیری سارقان و کشف پنج فقره سرقت در رومشکان سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز شنبه نهم دی ماه است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان، فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر گفت: مقادیری کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ شاپور گراوند اظهارداشت: ماموران انتظامی پلدختر در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودروی وانت حامل بار مشکوک و طی عملیاتی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو چهار دستگاه گولر گازی و ۲ دستگاه لباسشویی فاقد مجوز خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

سرهنگ گراوند با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیرشده است گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

دستگیری سارقان لوله های آب رسانی زمین های کشاورزی در پلدختر

فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر از دستگیری سارقان لوله های آب رسانی زمین های کشاورزی حین سرقت در این شهرستان خبر داد و افزود: ماموران در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان پلدختر مشاهده نمودند که ۲ نفر در حال تخریب و سرقت لوله های آب رسانی کشاورزان با یک دستگاه خودرو وانت بارمی باشند، که باسرعت عمل ماموران انتظامی سارقان در محل دستگیر و وسایل سرقتی از آنان کشف شد.

سرهنگ شاپور گراوند با اشاره به اعتراف سارقان بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

دستگیری سارق مسلح تحت تعقیب در کوهدشت

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت گفت: یک سارق مسلح تحت تعقیب مراجع قضائی درعملیاتی غافلگیرانه پلیس دستگیر شد.

سرهنگ علی امانی اظهار داشت: در اجرای طرح مقابله و دستگیری سارقان مسلح متواری ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان با کار اطلاعاتی یکی از سارقان مسلح متواری را شناسایی و دستگیری آن را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با کار اطلاعاتی محل اختفاء سارق مذکور را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت با بیان اینکه فرد دستگیر شده دارای سابقه سرقت مسلحانه در تهران و تحت تعقیب بوده است، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده و تحویل به مراجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

دستگیری سارقان و کشف پنج فقره سرقت در رومشکان

فرمانده انتظامی رومشکان گفت: پنج سارق در این شهرستان دستگیر وپنج فقره سرقت در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ مصطفی تیموری اظهار داشت: در پی وقوع سرقت در سطح شهرستان رومشکان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران شهرستان با انجام تحقیقات و اقدامات پلیسی، متهمان این پرونده ها و مخفیگاه آن ها را شناسایی کردند، افزود: پلیس پس از هماهنگی با مراجع قضائی و با تحت نظر قرار دادن مخفیگاه متهمان، آنان را در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

دستگیری سارقان و کشف ۱۸ فقره سرقت در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگری ۶سارق و کشف ۱۸ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه و اجرایی کردن قرارگاه مبارزه با سرقت، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان به مرحله اجراء درآمد.

وی افزود: ماموران در این طرح با انجام کارهای اطلاعاتی ۶ سارق را در شهرستان خرم آباد شناسایی و دستگیر و ۱۸ فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی خرم آباد در پایان از شهروندان خواست، هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه مورد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha