۶ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۲۳
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85335211
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محموله ۲۰ میلیارد ریالی قاچاق در الیگودرز توقیف شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: محموله ۲۰ میلیارد ریالی قاچاق بخاری خانگی در الیگودرز توقیف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز چهارشنبه اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی "خمه" شهرستان الیگودرز در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی و بازرسی از این خودرو، ۴۷۱ دستگاه بخاری گازی قاچاق فاقد مجوز کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مشکوفه را۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف بیش از ۷۲ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

فرمانده انتظامی لرستان همچنین از دستگیری یک سوداگر مرگ در بروجرد خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان مطلع شدند.

سردار الهی افزود: تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجرد پس از شناسایی منزل این متهم با هماهنگی قضائی ۷۰ کیلو حشیش و ۲ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه یک نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده است بیان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی با سوداگران مرگ برخورد و به شهروندان توصییه می کند در صورت مشاهده اینگونه موارد، پلیس را از طریق سامانه ۱۱۰ در جریان قرار دهند.

دستگیری ۲ سارق اماکن دولتی در خرم آباد

 سرهنگ نبی اله قاسمی فرمانده انظامی خرم آباد نیز اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت تجهیزات برقی یکی از ادارات دولتی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه صاحب الزمان (عج) به محل مورد نظر اعزام شدند که ۲ سارق را در حال سرقت مشاهده و طی عملیاتی دستگیر کردند که این افراد در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف نمودند.

وی بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: با نصب حفاظ و سیستم های امنیتی در اماکن خصوصی و دولتی از سوء استفاده سارقان و افراد فرصت طلب جلوگیری کنند.

خودروی حامل کالای قاچاق در چگنی متوقف شد

فرمانده انتظامی چگنی از توقیف یک دستگاه وانت پراید حامل کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی در اجرای طرح حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با کالای قاچاق در محور آزاد راه پل زال - خرم آباد به یک دستگاه   وانت پراید مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ مهران فاضلی افزود: در بازرسی از این خودرو پنج هزار و ۲۶۰ بسته انواع مواد غذایی و خوراکی خارجی قاچاق کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش  محموله کشف را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: کالاهای کشف شده به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

کشف کالای قاچاق در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان نیز گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران ایست و بازرسی گشور در محور کرمانشاه - دلفان به یک دستگاه خودروی مزدا مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ نجف علی بارانی اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو ۱۴۷کیلو و ۳۹۸ گرم مکمل ورزشی، ۴۸۰ حبه قرص بدن سازی و بیش از ۶۰۰ کیلو گرم مواد غذایی خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی دلفان با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان هفت میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده است.

دستگیری سارق قطعات خودرو در دورود

 فرمانده انتظامی دورود نیز از دستگیری سارق قطعات خودرو در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع سرقت قطعات خودرو در دورود، بررسی موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ جمشید سیاه منصور افزود: ماموران پاسگاه ناصرالدین این شهرستان با اشراف اطلاعاتی و هماهنگی قضائی یک سارق را شناسایی و دستگیر کردند که ۶ فقره سرقت قطعات خودرو از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی دورود با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده است خاطرنشان کرد: شهروندان خودروهای خود را در پارکینگ های عمومی پارک و به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha