۵ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۱۵
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85334233
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری قاتل فراری در الیگودرز و اخبار انتظامی لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - دستگیری قاتل فراری در الیگودرز، ۱۲ سارق در خرم آباد و عامل تیراندازی در دلفان سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز سه شنبه پنجم دی ماه است.

قتل در میانه، دستگیری در الیگودرز

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان گفت: قاتل فراری پس از چهار ماه در عملیات ویژه ماموران پلیس شهرستان الیگودرز شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: ماموران انتظامی الیگودرز، قاتل شهروند میانه ای را که در کوه های سخت گذر حوزه استحفاظی این شهرستان مخفی شده بود شناسایی کردند و در نهایت متهم در یک عملیات ویژه و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی اظهار داشت: این قاتل که چهار ماه قبل مرتکب قتل شده بود در تحقیقات تکمیلی پلیس به جرم خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انهدام باند سارقان خودرو در شهرستان خرم آباد

سردار الهی فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: در پی وقوع سرقت خودرو در سطح استان و استان های همجوار موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی باند سارقان، اوراق و سند نمره نمودن خودرو را شناسایی کردند که طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه سه سارق سابقه دار دستگیر شدند.

سردار الهی ادامه داد: در مخفیگاه متهمان سه دستگاه خودرو مسروقه به صورت سالم، پنج دستگاه خودرو به صورت اوراق شده و بیش از یک صد قلم قطعات خودرو به ارزش ریالی ۳۰ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه تحقیقات بیشتر از متهمان ادامه دارد از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

دستگیری ۹سارق در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد نیز از دستگیری ۹ سارق و کشف ۲۸ فقره انواع سرقت خبر داد و اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه و اجرایی کردن قرارگاه مبارزه با سرقت، طرح مبارزه با سارقان در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ نبی اله قاسمی افزود: ماموران در این طرح با انجام کارهای اطلاعاتی، ۹ سارق را در شهرستان خرم آباد شناسایی و دستگیر کردند که ۲۸ فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.

دستگیری عامل تیراندازی در دلفان

سرهنگ نجف علی بارانی فرمانده انتظامی دلفان نیز گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در سطح یکی از مناطق شهرستان و مجروحیت یک نفر در این خصوص، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه عامل تیراندازی قبل از حضور پلیس از محل متواری شده بود، افزود: اقدامات تخصصی و میدانی ماموران در این راستا آغاز و سرانجام با تلاش پلیس، مخفیگاه متهم شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی دلفان تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha