۳ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85331620
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲ باند سرقت در لرستان متلاشی شد

۳ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵
کد خبر: 85331620
۱۲ باند سرقت در لرستان متلاشی شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۱۲ باند سرقت طی آذرماه در این استان متلاشی شده اند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان، سردار یحیی الهی روز یکشنبه اظهار داشت: با تلاش های بی وقفه و شبانه روزی خدمتگزاران مردم در مجموعه انتظامی استان، ماموران انتظامی موفق به شناسایی ۱۲ باند سرقت شدند.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات انتظامی و هماهنگی قضایی اعضای این باندها که شامل ۲۸ سارق و مالخر بودند، طی عملیات های متعدد و ضربتی دستگیر که در تحقیقات پلیس به ۹۶ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه آذرماه سالجاری در مجموع ۵۲۸ سارق در سطح استان دستگیر شده است، یادآور شد: ۹۶ مالخر در این راستا شناسایی و دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

الهی بیان کرد: سارقان در تحقیقات پلیسی به ۹۷۱ فقره انواع سرقت اعتراف و از این افراد در مجموع ۳۷ دستگاه خودرو و ۵۴ موتورسیکلت مسروقه کشف شده است.

وی در پایان ضمن هشدار به سارقان و افراد مالخر که پلیس با اشراف اطلاعاتی قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد، از شهروندان تقاضا کرد با رعایت نکات ایمنی، توصیه های پلیس در بحث پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند.

دستگیری باند سارقان محموله خودرو در بروجرد

فرمانده انتظامی لرستان از انهدام اعضای باند سارقان و کشف ۱۵ فقره سرقت محموله خودرو در شهرستان "بروجرد" خبر داد.

سردار الهی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت محموله های خودرو در محورهای مواصلاتی "بروجرد" موضوع بصورت ویژه دردستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران با اشراف اطلاعاتی و تشکیل گروه های ویژه سه نفر اعضای باند سارقان را که در محورهای مواصلاتی این شهرستان اقدام به سرقت محموله خودروهای باری می کردند، شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات پلیس تاکنون به ۱۵ فقره سرقت محموله خودرو اعتراف کرده اند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه آنان یک قبضه اسلحه ام یک و یک دستگاه خودروی پژو مورد استفاده سارقان کشف شده است.

سردار الهی با قدردانی از مشارکت مطلوب شهروندان با پلیس از آنان خواست، همواره هشدارهای پلیسی را در راستای پیشگیری از سرقت جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha