کشف ۵۲۰۰ دست لباس قاچاق در ازنا و اخبار انتظامی لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - کشف پنج هزار و ۲۰۰ دست لباس قاچاق در ازنا، دستگیری سارق دکل های برق فشار قوی در دورود و سارق مشاعات ساختمانی در کوهدشت سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز دوشنبه ۱۱ دی ماه است.

کشف کالای قاچاق در ازنا

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان گفت: ماموران پاسگاه انتظامی شهرستان ازنا حین کنترل خودرو های عبوری در محور های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سبک حامل بار مظنون شدند و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو پنج هزار و ۲۰۰ دست انواع لباس خارجی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد اظهار داشت: در اجرای طرح برخورد با کالای قاچاق و حمایت از کالای داخلی، ماموران پاسگاه انتظامی شیروان و همت آباد در محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه پژو مظنون شدند و آنها را متوقف کردند.

سرهنگ مهدی مهدوی کیا افزود: ماموران در بررسی از خودروهای توقیفی موفق به کشف یک دستگاه فلزیاب به همراه سه عدد دستگاه شعاع زن، ۲ هزار و ۲۷۴ بسته کاپوچینو، ۹۸۰ عدد قرص روانگردان و یک دستگاه تلویزیون ۶۵ اینچ به ارزش ۲ میلیارد ریال شدند.

وی با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این رابطه افزود: متهمان جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی و خودروهای توقیفی نیز روانه پارکینگ شدند.

دستگیری سارق دکل های برق فشار قوی در دورود

فرمانده انتظامی دورود نیز از دستگیری سارق دکل های برق در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: به دنبال وقوع سرقت تجهیزات دکل های برق فشار قوی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ جمشید سیاه منصور ادامه داد: ماموران پاسگاه ژان با اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات خود را آغاز، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند که مقادیری تجهیزات دکل های برق مسروقه از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی دورود خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به چهار فقره سرقت از تجهیزات دکل های برق فشار قوی در روستاهای اطراف شهرستان اعتراف کرده و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده است.

کشف ۵۲۰۰ دست لباس قاچاق در ازنا و اخبار انتظامی لرستان

دستگیری سارقان و کشف هفت فقره سرقت در الیگودرز

فرمانده انتظامی الیگودرز نیز گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مشاعات در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ علی اسدالهی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اقدامات اطلاعاتی، پیگیری های مستمر و همکاری با کلانتری و پاسگاه ها، پنج سارق را شناسایی، دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

وی بیان کرد: متهمان در تحقیقات انجام شده به هفت فقره سرقت مشاعات و کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف کردند و حاضر به جبران خسارت به مالباختگان شدند.

دستگیری سارق مشاعات ساختمانی در کوهدشت

فرمانده انتظامی کوهدشت از دستگیری سارق مشاعات ساختمانی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مشاعات ساختمانی در کوهدشت، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ علی امانی افزود: ماموران انتظامی شهرستان با انجام اقدامات پلیسی یک نفر را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی های قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند که در تحقیقات به عمل آمده به سه فقره سرقت مشاعات ساختمانی در این شهرستان اعتراف کرد.

وی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha