توقیف ۲ کامیون حامل مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در خرم آباد

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: ۲ دستگاه کامیون حامل بیش از ۲ تن مرغ زنده بدون مجوز حمل در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان، سرهنگ نبی اله قاسمی روز یکشنبه بیان کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۹ خرم آباد حین کنترل محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه کامیون حامل مرغ زنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون ها ۲ تن و ۱۷۴ کیلوگرم مرغ زنده بدون مجوز با هماهنگی قضایی کشف شدند.

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری سارق زن و کشف ۷ فقره سرقت منزل در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری سارق زن سابقه دار و کشف هفت فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نبی اله قاسمی بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۷ خرم آباد با انجام تحقیقات اطلاعاتی یک سارق زن را در این رابطه شناسایی و دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیری انواع اموال مسروقه منزل به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال کشف و تحویل مالباختگان شد.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه متهم تاکنون به هفت فقره سرقت منزل اعتراف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست، با هوشیاری در حفظ و نگهداری اموال خود، جلوی سوء استفاده سارقان گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف محموله رادیاتور قاچاق در الیگودرز

فرمانده انتظامی لرستان از توقیف کامیون و کشف ۹۵ دستگاه رادیاتور پکیج قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان الیگودرزخبر داد.

سردار یحیی الهی اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی خمه الیگودرز حین کنترل خودروهای عبوری در محور "اصفهان - الیگودرز" به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ۹۵ دستگاه رادیاتور پکیج قاچاق و فاقد هرگونه مجوز در بازرسی از این خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha