توقیف کامیون حامل مرغ زنده قاچاق در سلسله و اخبار انتظامی لرستان

خرم‌آباد _ ایرنا _ توقیف کامیون حامل مرغ زنده قاچاق در سلسله، دستگیری سارقان محتویات خودرو در خرم آباد و دستگیری عامل تیراندازی در پلدختر سرخط اخبار انتظامی لرستان در نوزدهم دی ماه است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان فرمانده انتظامی سلسله گفت: یک دستگاه کامیونت با یک هزار و ۷۰۰ قطعه مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در این شهرستان توقیف شد.

سرهنگ محمد بوستان افروز اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل مرغ مشکوک و آنرا متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو یک هزار و ۷۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش مرغ های کشف شده را سه میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجعه قضائی شد.

فرمانده انتظام سلسله به شهروندان توصیه کرد: برای حمایت از تولیدات داخلی با پلیس همکاری کنند.

دستگیری سارقان و کشف هشت فقره سرقت محتویات خودرودر خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری ۲ سارق حرفه ای و کشف هشت فقره سرقت محتویات خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نبی اله قاسمی داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت محتویات خودرو در خرم آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۶ خرم آباد با انجام تحقیقات پلیسی و رصد اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه ای در این رابطه شدند و آنها را طی یک عملیات در مخفیگاهشان دستگیر کردند که در ادامه روند تحقیقات پلیسی متهمان تاکنون به هشت فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خرم آباد با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست، با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مسئله انتظامی و امنیتی از طریق سامانه ۱۱۰ و یا کلانتری و پاسگاه محل سکونت خود، پلیس را در ایجاد امنیت پایدار در شهرستان یاری کنند.

دستگیر عامل تیراندازی درپلدختر

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: عامل تیراندازی در این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ شاپور گراوند بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک مورد تیراندازی به سمت منزل مسکونی در یکی از محلات پلدختر، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی جایدر این شهرستان به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه عوامل تیراندازی قبل از حضور پلیس از محل متواری شدند، افزود: اقدامات تخصصی و میدانی ماموران در این راستا آغاز و سرانجام با تلاش پلیس، مخفیگاه متهمان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه ۲ نفر از عوامل تیراندازی دستگیر و به مقر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی پلدختر با بیان اینکه متهمان انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کردند، تصریح کرد: تلاش در جهت کشف سلاح به کار رفته کماکان در دستور کار می باشد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری عامل قدرت نمایی در الیگودرز

فرمانده انتظامی الیگودرز از شناسایی و دستگیری عامل شرارت و قدرت نمایی با سلاح گرم در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اسدالهی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت ها پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عربده کشی و قدرت نمایی یک شرور با سلاح گرم در سطح شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان، پس از هماهنگی با مراجع قضائی عامل قدرت نمایی و قانون شکن را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی الیگودرز تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ اسدالهی بیان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیاندازند، قاطعانه و بدون اغماض برخورد قانونی خواهد کرد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha