دستگیری سارق مامور نما در خرم‌آباد و اخبار انتظامی لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - دستگیری سارق مامورنما، کشف کالای قاچاق و بازداشت عاملان تیراندازی سر خط اخبار انتظامی لرستان در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان فرمانده انتظامی لرستان گفت: سارق مامورنما که با استفاده از تجهیزات پلیسی اقدام به سرقت یک دستگاه خودروی سبک در یکی از استان های کشور کرده بود در شهرستان خرم آباد دستگیر شد.

سردار یحیی الهی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودروی سواری جک توسط یک مامور قلابی که پس از دستبرد از محل به سمت شهرهای جنوبی کشور متواری شده بود، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران انتظامی خرم آباد قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۶ خرم آباد با گشت زنی های هدفمند موفق به رویت و شناسایی خودروی مد نظر شده و پس از استعلام و مطمئن شدن از صحت موضوع، خودروی موصوف را توقیف، سارق را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: پس از بازرسی خودروی متوقف شده مقادیری لباس و تجهیزات پلیسی نیز کشف و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است.

کشف کالای قاچاق در خرم آباد

سردار الهی همچنین اظهار داشت: در راستای اجرای طرح های مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا، ماموران انتظامی خرم آباد با گشت زنی فعال و رصد محورهای منتهی به این شهرستان به پنج دستگاه خودرو مظنون شدند و آنها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ قلم مواد خوراکی، چهار هزار و ۷۳۰ ثوب انواع پوشاک مردانه و زنانه و ۲۸ دستگاه ضبط خودرو کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه بر اساس نظریه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه معادل ۳۱ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: پنج نفر در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری عاملان تیراندازی در خرم آباد

سردار الهی اظهار داشت: همچنین در پی وقوع یک فقره تیراندازی به اماکن خصوصی در خرم آباد، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ خرم آباد با انجام اقدامات فنی و تحقیقات گسترده پلیسی ۲ نفر را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی لرستان ضمن اشاره به اینکه متهمان علت و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کردند افزود: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان، امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha