۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۱۲
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85355115
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۹۲ سارق و خرده فروش مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۹۲ سارق و خرده فروش مواد مخدر در قالب اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این استان دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز دوشنبه افزود: در اجرای تدابیر و رهنمودهای سردار فرمانده انتظامی فراجا مبنی بر اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، با حضور عوامل انتظامی استان، چند مرحله عملیات ضربتی جداگانه در سطح حوزه استحفاظی و نقاط جرم خیز استان اجرا شد.

وی اظهار کرد: در اجرای این طرح ۴۲ قبضه سلاح شکاری و ۹ قبضه سلاح جنگی به همراه ۴۹۹ عدد انواع فشنگ کشف و در این رابطه ۳۱ متهم دستگیر شد.

سردار الهی با اشاره به دستگیری ۷۰ خرده فروش و کشف ۱۶ کیلو و ۵۰۴ گرم انواع مخدر، دستگیری ۲۲ سارق و یک مالخر بیان کرد: در این راستا پنج دستگاه خودرو، پنج دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۳۱ فقره سایر انواع سرقت کشفیات ماموران انتظامی در اجرای این طرح بود.

وی عنوان کرد: همچنین سه میلیارد و ۴۶۳ میلیون ریال کالای قاچاق کشف و هفت نفر در این رابطه نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به توقیف هشت دستگاه خودرو سبک قاچاق بر( شوتی) اضافه کرد: ۷۸ محکوم فراری و مجلوب تحت تعقیب مراجع قضایی، انتظامی و غیره نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی تقاضا کرد هرگونه موارد مشکوک از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha