۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85357352
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کشف کالای قاچاق در خرم آباد و اخبار انتظامی لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - شناسایی کالای قاچاق در خرم آباد، کشف بیش از ۳۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در پلدختر، کشف مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در رومشکان سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز چهارشنبه بیست و هفتم دی ماه است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان، فرمانده انتظامی لرستان روز چهارشنبه گفت: هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان خرم آباد کشف و ضبط شد.

سردار یحیی الهی اظهار داشت: در راستای اجرای سلسله طرح های مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا مأموران انتظامی شهرستان خرم آباد با گشت زنی فعال و رصد محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان به سه دستگاه خودروی سبک مظنون و جهت بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۹ خرم آباد از این خودروها ۲ دستگاه ماشین لباسشویی، ۲ دستگاه تلویزیون ال سی دی و سه هزار و ۸۱۶ قلم انواع لوازم بهداشتی و تزئینی را کشف کردند که بر اساس نظریه کارشناسان ارزش ریالی این اموال مکشوفه معادل هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سردار الهی با اشاره به اینکه در این رابطه سه نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند ادامه داد: شهروندان هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکزفوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

کشف بیش از ۳۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در پلدختر

فرماندهی انتظامی استان از کشف ۳۴۷ هزار نخ سیگار قاچاق از یک دستگاه خودروسمند در شهرستان پلدختر خبر داد.

سردار الهی اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی میانکوه شرقی پلدختر حین کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودروی سمند مظنون و طی عملیاتی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۳۴۷ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و فاقد مجوز و برگه گمرکی کشف شد.

سردار الهی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع ذی صلاح شد گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را سه میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال برآورد کردند.

کشف مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در رومشکان

فرمانده انتظامی رومشکان گفت: یک دستگاه خودرو ایسوزو حامل بیش از سه تن مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در این شهرستان توقیف شد.

سرهنگ مصطفی تیموری اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان رومشکان حین کنترل خودروهای عبور به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی سه تن مرغ زنده بدون مجوز حمل که برابر نظر کارشناسان ارزش آن ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است ادامه داد: این خودرو در حال خروج از استان بوده است.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha