فرماندار مرکز مازندران نسبت به طولانی شدن طرح تعریض جاده تاکام ساری انتقاد کرد

ساری - ایرما - فرماندار ساری نسبت به طولانی شدن طرح تعریض محور ساری- تاکام از جمله مصوبات سفر رئیس جمهور به این شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی نوبخت شامگاه چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی مرکز مازندران، علاوه بر ابراز گلایه شدید نسبت به طولانی شدن روند احداث نهایی طرح تعریض محور ساری به تاکام، اظهار داشت: در صورت رضایتبخش نبودن روند اجرای این پروژه، میز کار فرماندار مرکز استان جهت تعیین و تکلیف نهایی این طرح در محور ساری به تاکام مستقر خواهد شد.

طرح چهار خطه شدن محور ساری به تاکام ۲۱.۳ کیلومتر طول دارد که تاکنون ۱۷ کیلومتر از این محور تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

وی میانگین پیشرفت فیزیکی تعریض محور ساری به تاکام از مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران را ۷۰ درصد اعلام کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی و پیمانکارانی که در راستای نظم و آرامش عمومی مردم وعده بی اساس می دهند باید جای خود دا به یک مدیر انقلابی بدهند.

فرماندار مرکز مازندران بیان کرد: دولت مردمی سیزدهم میراث دار طرح های عمرانی نیمه تمام است اما با اختیارات قانونی در جهت برخورد با خاطیان و ایجاد آرامش در بین مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

نوبخت ادامه داد: مردم و نظم عمومی جامعه حرکت خواهیم کرد و با احدی تعارف نداریم.

فرماندار شهرستان ساری در ادامه با بیان اینکه مدیران باید تشریفات، نمایش و کاغذ بازی را کنار بگذراند و مطیع محض قانون باشند، افزود: سیاست دولت مردمی سیزدهم و تاکیدات استاندار مازندران، برنامه ریزی و رفع موانع در جهت آرامش و رفاه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مردم است.

وی گفت: مدیران ۳۹ دستگاه اجرایی شهرستان ساری باید بر قوانین، ریز اعتبارات تخصیصی، موانع، راهکارها، مسائل و روند اجرای طرح های عمرانی در دست اقدام اشراف اطلاعاتی داشته باشند و در جهت انجام آن در میدان عمل باشند.

وی در پایان با اشاره به اینکه بررسی و الویت بندی تمامی ۳۴۲ طرح عمرانی شهرستان در دست اقدام است، گفت: میزان اعتبار کمیته برنامه ریزی شهرستان پارسال ۲۷۸ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال بود که از این میزان بیش از ۱۸۳ میلیارد ریال با میانگین ۶۴ درصد تخصیص یافت.

عملیات اجرایی چهار خطه شدن ساری به تاکام از سال ۸۸ آغاز شده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون سه پیمانکار در قالب چهار قراداد در حال تکمیل این طرح به طول چهار کیلومتر هستند.

قطعه یک محور ساری تاکام به طول ۱۳.۳ کیلومتر و با صرف یکهزار و ۲۵۴ میلیارد ریال اعتبار ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قطعه دو این محور نیز به طول ۳.۷ کیلومتر با ۲ هزار و ۷۹۴ میلیارد ریال اعتبار نیز ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha