۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۳۰
کد خبر: 85105469
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واژگونی مینی‌بوس در ساری ۶ مصدوم برجا گذاشت

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۳۰
کد خبر: 85105469
واژگونی مینی‌بوس در ساری ۶ مصدوم برجا گذاشت
عکس آرشیوی است

ساری- ایرنا- سخنگوی اورژانس مازندران گفت: واژگونی یک دستگاه‌ مینی‌بوس در محور ساری-تاکام ۶ مصدوم داشت.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از اورژانس مازندران، این حادثه در ساعت ۱۰ و ۱۲ دقیقه امروز به مرکز اورژانس اعلام و سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.
در این حادثه ۶ مصدوم گزارش شده است که پنج نفر به بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و بوعلی ساری انتقال داده شدند و یک مصدوم از رفتن به بیمارستان امتناع کرد.
مصدوم بدحال و فوتی گزارش نشده است.

پیشتر فرماندار ساری نسبت به طولانی شدن طرح تعریض محور ساری- تاکام از جمله مصوبات سفر رئیس جمهور به این شهرستان انتقاد کرد.

محمدعلی نوبخت در ۱۳ اردیبهشت امسال در جلسه کمیته برنامه ریزی مرکز مازندران، علاوه بر ابراز گلایه شدید نسبت به طولانی شدن روند احداث نهایی طرح تعریض محور ساری به تاکام، اظهار داشت: در صورت رضایتبخش نبودن روند اجرای این پروژه، میز کار فرماندار مرکز استان جهت تعیین و تکلیف نهایی این طرح در محور ساری به تاکام مستقر خواهد شد.

طرح چهار خطه شدن محور ساری به تاکام ۲۱.۳ کیلومتر طول دارد که تاکنون ۱۷ کیلومتر از این محور تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

وی میانگین پیشرفت فیزیکی تعریض محور ساری به تاکام از مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران را ۷۰ درصد اعلام کرد.

فرماندار مرکز مازندران بیان کرد: دولت مردمی سیزدهم میراث دار طرح های عمرانی نیمه تمام است اما با اختیارات قانونی در جهت برخورد با خاطیان و ایجاد آرامش در بین مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha