پلیس قلابی در خرم آباد دستگیر شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: فردی که با معرفی خود به عنوان پلیس اقدام به اخاذی و سو استفاده از شهروندان می کرد، در این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ"نبی اله قاسمی" اظهار داشت: در پی مراجعه یک شهروند خرم آبادی به ماموران پلیس و اعلام اینکه یک نفر خود را نیروی پلیس معرفی، به بهانه کمک در راه اندازی امور اداری رمز کارت بانکی وی را اخذ و طی چند مرحله اقدام به برداشت بیش از ۱۵۰ میلیون ریال وجه نقد کرده و متواری شده است، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۴ خرم آباد با رصدهای اطلاعاتی کمتر از چند ساعت فرد مورد نظر را که معتاد و از سارقان سابقه دار است شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خرم آباد افزود: از شهروندان درخواست می شود در مواجهه با افراد مشکوک بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سه سارق و کشف ۶ فقره سرقت در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد همچنین اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان سابقه دار، طرح مبارزه با سرقت اجرا شد که در این راستا سه سارق دستگیر و ۶ فقره سرقت شامل یک دستگاه کمپرسور بزرگ، یک دستگاه دریل، ۱۰۰ عدد میلگرد و مقادیری کابل برق فشار قوی به ارزش بیش از یک میلیارد ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند افزود: مردم باید هشدارهای پلیس را در رابطه با پیشگیری از سرقت جدی بگیرند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در دورود

فرمانده انتظامی دورود نیز از شناسایی و دستگیری سه خرده فروش، کشف یک کیلوگرم انواع مواد مخدر و بیش از سه هزار عدد قرص روان گردان در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ "جمشیدسیاه منصور" اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی و کلانتری ۱۱ دورود با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی چهار متهم به فروش مواد افیونی شدند که با هماهنگی قضائی به محل مربوطه اعزام شدند و طی عملیاتی ضربتی آنان را دستگیر کردند که در بازرسی از پاتوق این افراد یک کیلوگرم انواع مواد مخدر و بیش از سه هزار عدد قرص روان گردان کشف شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha