۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85488595
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مستمری ۶ هزار و ۷۰۰ مددجوی بهزیستی لرستان برقرار شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: مستمری ۶ هزار و ۷۰۰ مددجوی پشت نوبت حوزه های توانبخشی و اجتماعی در این استان برقرار شد.

همایون عمودی زاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: مستمری ۶ هزار و ۷۰۰ نفر از مددجویان پشت نوبت در حوزه های توانبخشی و اجتماعی که در سالهای گذشته تشکیل پرونده داده بودند و به دلیل عدم اعتبار کافی پشت نوبت بودند برقرار شد.

وی با بیان اینکه کمک هزینه جهیزیه به مبلغ ۴۷ میلیارد ریال برای ۹۵۶ زوج تحت پوشش استان که طی سال های گذشته مسکوت مانده بود پرداخت شده است اظهار داشت: ۲۷ میلیارد ریال ودیعه مسکن سال گذشته به جامعه هدف این اداره کل بصورت بلاعوض و با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال به مددجویان در قالب تسهیلات قرض الحسنه بانکی پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی لرستان ادامه داد: همچنین ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه از طریق رایزنی و تعامل با کمیته امداد امام (ره) جهت کارگشایی و حل مشکلات مالی جامعه هدف به مددجویان این نهاد پرداخت شد.

عمودی زاده عنوان کرد: حق لوازم بهداشتی برای سه هزار و ۳۵۰ نفر از مددجویان در حوزه توانبخشی طی سال گذشته پرداخت شد و این در حالی است که طی سنوات گذشته در مجموع یک هزار و ۶۵۰ نفر از این خدمات بهره مند شدند.

وی بیان کرد: بیش از ۹ هزار مورد برای دریافت حق پرستاری در سامانه ثبت شد و حق پرستاری خانواده محور برای ۹۰۰ نفر با سرانه ۱۵ میلیون ریال برقرار شد.

مدیرکل بهزیستی لرستان همچنین از پرداخت سرمایه در کار جهت توانمندسازی خانواده های زن سرپرست خانواده برای ۱۱۰ نفر خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha