هزار و ۱۴ سارق سابقه‌دار در لرستان دستگیر شدند

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: از بهمن ماه سال گذشته تاکنون هزار و ۱۴ سارق سابقه دار دستگیر شدند و هزارو ۴۲۸ فقره انواع سرقت کشف شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "یحیی الهی" اظهار کرد: در اجرای تدابیر فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و مطالبات مردمی، طرح عملیاتی مبارزه با سارقان از بهمن ماه سال گذشته شروع و تا کنون ادامه دارد.

وی افزود: در اجرای این طرح یک‌هزار و ۱۴ سارق و ۸۲ مالخر دستگیر شدند و یک‌هزار و ۴۲۸ فقره انواع سرقت از جمله ۱۶۱ دستگاه خودرو و ۱۴۱ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح هفت باند سارق شامل چهار باند سرقت منزل، یک باند سرقت احشام، یک باند سرقت محتویات خودرو و یک باند سرقت به عنف محموله جاده‌ای منهدم شده است، گفت: ۱۹ نفر دستگیر و یک نفر از اعضای باند به هلاکت رسید و ۴۹ فقره انواع سرقت کشف شده است.

سردار الهی با بیان اینکه این طرح به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و کارکنان انتظامی لرستان با قاطعیت با سارقان و هنجارشکنان برخورد قانونی خواهند کرد، به شهروندان توصیه کرد، در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ خدمتگزاران خود را در جریان قرار دهند.

کشف مزرعه بیت کوین قاچاق در بروجرد

فرمانده انتظامی لرستان اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، ماموران آگاهی "بروجرد" با انجام اقدامات پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را دردستورکار قرار دادند.

سردار الهی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضایی به محل نگهداری دستگاه‌های ماینر قاچاق در یکی از کارگاه‌های اطراف شهر "بروجرد" اعزام و در بازرسی از محل مربوطه ۲۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال که به صورت قاچاق و غیرقانونی راه اندازی شده بود را کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش دستگاه‌های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان پنج میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک نفردستگیر و ضمن تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شد.

سردار الهی ادامه داد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی از اولویت کاری پلیس است و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرمجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha