محموله ۸۰ میلیارد ریالی پارچه قاچاق در شهرستان دورود کشف و ضبط شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۶۷۰ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۸۰ میلیارد ریال در شهرستان دورود کشف و ضبط شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار"یحیی الهی" به رسانه ها اعلام کرد: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون کشنده حامل پارچه قاچاق از استان های جنوب کشور به مقصد پایتخت بارگیری شده است، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی دورود قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در محورهای مواصلاتی این شهرستان مستقر شدند، کامیون مورد نظر را در ورودی شهر دورود شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از آن ۶۷۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

دستگیری ۲ سارق و کشف ۵ فقره سرقت در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد نیز اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ "نبی اله قاسمی" افزود: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات پلیسی ۲ سارق دستگیر شدند و پنج فقره انواع سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی خرم آباد با اشاره به اینکه متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha