مصرف گاز مایع در استان اردبیل ۱۰ درصد کاهش یافت

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اردبیل از توزیع ۱۰ هزار و ۷۷۹ تن گاز مایع با سیلندر در استان و کاهش ۱۰ درصدی مصرف آن در مقایسه با سال قبل خبر داد.

سیدحجت مدنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مقدار گاز مایع طی ۱۰ ماه امسال به صورت الکترونیکی با زیرساخت بانکی توزیع شده است که برابر با آنالیز و مقایسه مصرف این فرآورده در قیاس با مدت مشابه سال قبل، کاهش مصرف مشاهده می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را تامین سوخت و رفاه حال شهروندان در راستای رعایت حقوق شهروندی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و استفاده غیرمجاز از گاز مایع و ساماندهی توزیع فرآورده‌های نفتی با استفاده از کارت بانکی سرپرستان خانوارها در شهرستان‌های استان اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اردبیل تاکید کرد: با اجرای طرح توزیع الکترونیکی، گاز مایع از طریق کارت بانکی سرپرست خانوارها که در سامانه تجارت آسان به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR ثبت‌نام شده، توزیع می‌شود.

او از متقاضیان سوخت مایع که تاکنون در این سامانه ثبت نام نکرده‌اند خواست، فقط با مراجعه به سامانه یاد شده ثبت نام کرده و سیلندر گاز مایع خود را با نرخ مصوب وزارت صنعت، معدن و تجارت از طریق کارت خوان و با دریافت رسید سوخت، خریداری کنند.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده و مناطق مرکزی و کوهستانی آن بخصوص در شمال این استان سردسیر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha