سرمایه‌گذاری ۱۷ هزار میلیارد ریالی در سمنان ۲ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد کرد

سمنان- ایرنا- معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: پروانه بهره‌برداری برای سرمایه‌گذاری حدود ۱۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان آبان صادر شد که برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغالزایی داشت.

به گزارش ایرنا، فرامرز محبوبی روز شنبه به رسانه ها افزود: یکهزار و ۷۶۸ مجوز صنعتی از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان آبان در استان سمنان با پیش بینی سرمایه گذاری بالغ بر ۱۹۸ هزار میلیارد ریال صادر شد.

معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان افزود: ۱۴۶ واحد صنعتی در این مدت در این استان پروانه بهره برداری و یکهزار و ۶۲۲ واحد نیز جواز تأسیس دریافت کردند.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تا کنون برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده اند سرمایه گذاری بالغ بر ۱۸۱ هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است که با تکمیل و راه اندازی و صدور پروانه بهره برداری برای این تعداد واحد زمینه اشتغال بیش از ۳۱ هزار نفر در استان ممکن خواهد شد.

یکهزار و ۷۹۱ واحد صنعتی در استان سمنان دارای پروانه بهره برداری و مشغول به فعالیت هستند که با سرمایه گذاری حدود ۹۳ هزار میلیارد ریال برای ۵۳ هزار و ۸۰۰ نفر اشتغالزایی داشتند.

۳۷ درصد اشتغالزایی استان سمنان در بخش صنعت و تولید است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha