۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۹:۳۸
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84578911
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح نظارتی اصناف ویژه شب یلدا در استان سمنان آغاز شد

سمنان- ایرنا- معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: طرح تشدید نظارتی بر اصناف ویژه بازار شب یلدا با مشارکت بازرسان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مهدی یحیایی روز پنجشنبه به رسانه ها افزود: در آستانه شب یلدا برخی از کالا و خدمات مرسوم این ایام تحت تأثیر قرار می گیرد و به لحاظ نظارتی به صورت ویژه باید مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی اظهار داشت در این طرح نظارت و افزایش گشت های بازرسی واحدهای صنفی مورد نظر به ویژه واحدهای عرضه کالاهایی از قبیل آجیل و خشکبار ، میوه و تره بار و شیرینی در اولویت نظارت است.

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان عنوان کرد: بازرسان این سازمان با همکاری بازرسان اتاق اصناف و بسیج اصناف در مرکز استان و شهرستانها در این ایام بر بازار و واحدهای صنفی ، میادین میوه و تره بار نظارت و به صورت مداوم گروه های کالایی پرمصرف را رصد و پایش قرار می دهند.

یحیایی بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هرگونه تخلف گرانفروشی، کم فروشی ، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب را به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha