فرماندار: نظارت بر قیمت‌ها در بازار شاهرود تشدید می‌شود

شاهرود- ایرنا - فرماندار شاهرود گفت : نظارت‌ها برای تثبیت قیمت‌ها و جلوگیری از گران‌فروشی برخی اصناف با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان تشدید می‌شود.

به گزارش ایرنا ، ابوطالب جلالی روز پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات چند واحد تولیدی شهرستان شاهرود در فرمانداری افزود :  براساس  تصمیم جدید دولت، نظارت بر توزیع ۲۳ قلم  کالای ضروری و اساسی در بازار از هفته آینده با نظارت جهاد کشاورزی و استفاده از ظرفیت های  بسیج و صنعت، معدن و تجارت بیشتر خواهد شد.

وی از  مردم و اتحادیه ها خواست  در این راستا همیاری و همکاری لازم با مسوولان داشته باشند و با اشاره به اینکه تقاضا در پایان  سال برای خرید افزایش می‌یابد ، ادامه داد: نظارت ها بر تولید و عرضه با این رویکرد جدید دولت هم افزایش می یابد.

وی ابراز داشت: برای آرامش خاطر مردم با تخلف هر واحد صنفی برخورد قانونی و قاطع صورت خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان شاهرود گفت : در نشست امروز که باحضور نمایندگان چند واحد تولیدی نان صنعتی برگزار شد ،  تامین آرد، مواد اولیه ،پرداخت تسهیلات بانکی و برخی دغدغه های این تولیدکنندگان بررسی و پیگیری شد.

جلالی  با بیان اینکه برخی واحدهای تولیدی در تامین مواد اولیه خود دچار مشکل هستند ، تاکید کرد: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دغدغه های دیگری مانند دریافت تسهیلات بانکی این دست واحدهای تولیدی با حضور نمایندگان بانک ها و دستگاههای مربوطه بررسی و اقدام می شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از مسایل و مشکلات این واحدهای تولیدی باید در نشست استانی این ستاد مطرح و پیگیری شود، ادامه داد:پیگیری اموری که در ستاد شهرستانی با مشکلاتی روبه رو شود در استان مطرح می شود و به سرانجام خواهد رسید.

به گفته جلالی ، در نشست امروز مشکل گازرسانی به برخی واحدهای تولیدی و تسهیلات بانکی آنها با حضور نمایندگانی بررسی و اقدام شد.

به گزارش ایرنا ، ۶ واحد تولیدی نان صنعتی در شهرستان شاهرود با ۳۰درصد توان اسمی تولیدی خود با ۱۰۵تن آرد برای استان سمنان و شهرستاهای همجوار به تولید صنعتی نان می پردازند. از تعداد ۲۵۰واحد نانوایی این شهرستان ۱۸۵واحد آرد نوع یک سهمیه ای و ۶۵ واحد هم آرد نوع ۲ سهمیه ای دریافت می کنند.

 شهرستان شاهرود دارای بیش از ۹هزار واحد صنفی دارای پروانه است. این واحدها زیرمجموعه ۳۴ اتحادیه به فعالیت می پردازند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha