بهره‌مندی از مدیران جسور نیاز اساسی آذربایجان‌غربی در مسیر توسعه است

ارومیه – ایرنا – رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌غربی گفت: بهره‌مندی از مدیران جسور، نیاز اساسی استان در راه رسیدن به توسعه است.

ناصر حضرتی روز چهارشنبه در همایش هم اندیشی طرح آمایش آذربایجان غربی که با حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برگزار شد، افزود: این مدیران فارغ از دسته بندی های موجود، حول محور توسعه استان باید با هم همدل شده و مسیر توسعه را هموار کنند.

وی اضافه کرد: اختلاف مهمترین مانع در راه رسیدن به توسعه است و وظیفه امروز همه ما برای توسعه آذربایجان غربی، کنارگذاشتن این اختلاف ها و حرکت کردن در راه پیشرفت روزافزون استان است.

وی بیان کرد: تدوین سند آمایش استان که از ماه ها پیش شروع شده در مراحل نهایی قرار دارد و پس از برگزاری نشست‌های تخصصی، جمع بندی و در شورای برنامه ریزی و توسعه استان طرح می شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی ادامه داد: استحقاق مردم استان در بهره مندی از امکانات کشوری بیش از اینهاست و امید داریم با تدوین سند آمایش و تحقق توسعه پایدار، متوازن و همه جانبه، گام های اساسی در جهت حل مشکلات مردم برداشته شود.

در این جلسه علاوه بر ارائه بخش هایی از اهداف در نظر گرفته شده برای اجرا در قالب طرح آمایش آذربایجان غربی، از نظرات اندیشمندان، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان استفاده شد.

۲۰۹۳/۳۰۷۲

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha