۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۳۸
کد خبر: 82442820
T T
۰ نفر
امام جمعه كنگاور: ملت ايران با اقتدار در برابر دشمن ايستاده است

كرمانشاه- ايرنا- امام جمعه كنگاور با اشاره به برگزاري ششمين كنفرانس حمايت از مردم مسلمان فلسطين در كشورمان گفت: ملت ايران دشمن را شناخته و در برابر آن با اقتدار ايستاده است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام محمد ايوبي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه كنگاور افزود: امروز مسلمانان وظيفه دارند با حفظ وحدت و برادري، در برابر دشمن صهيونيستي مقاومت كنند و بدانند شجاعت و ايستادگي در برابر مستكبران رمز پيروزي است.
وي در ادامه به برگزاري كنفرانس بين المللي حمايت از انتفاضه فلسطين در ايران اشاره كرد و گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب و بيانيه اين كنفرانس در حمايت از قدس شريف بايد سرلوحه كار همه كشورهاي اسلامي قرار گيرد و ما نمازگزاران جمعه كنگاور نيز امروز در اين مكان مقدس حمايت همه جانبه خود را از مردم فلسطين اعلام مي كنيم.
ششمين كنفرانس بين المللي حمايت از انتفاضه فلسطين با حضور مقامات و شخصيت هاي ديني و سياسي بيش از 80 كشور جهان اسلام، سوم و چهارم اسفند ماه جاري در سالن اجلاس سران شهر تهران برگزار شد.
امام جمعه كنگاور در ادامه با تسليت ايام فاطميه افزود: فاطمه الزاهرا (س) برترين زنان جهان است و عظمت اين ايام به سرمشق گرفتن از زندگي ايشان به عنوان الگوي زندگي ما است.
وي اظهار كرد: حضرت فاطمه الزهرا (س) ملاك و معيار خشم و خشنودي پروردگار و نخستين شهيده راه ولايت است كه شيوه مبارزاتي خاصي داشتند.
به گفته وي، حضرت فاطمه (س) همچون سياستمداران با خطبه هايش به دفاع از ولايت پرداخت و با استفاده از تاكتيك گريه به تحريك احساسات و عواطف مردم پرداخت و از ولايت دفاع كرد.
شهرستان كنگاور با جمعيتي افزون بر 85 هزار نفر در 94 كيلومتري شرق كرمانشاه واقع شده و دروازه ورودي اين استان غربي محسوب مي شود.
8066/7447 خبرنگار: مجيد رحمتي ** انتشار دهنده: علي مولوي

سرخط اخبار استان‌ها