سفیر کویت: زمینه همکاری گسترده با شهر مشهد وجود دارد

مشهد - ایرنا - سفیر کویت در ایران گفت: شهر مشهد ظرفیت‌های بسیاری برای همکاری دارد و می‌توان برای همکاری گسترده‌تر بین کویت و ایران و به صورت ویژه با شهر مشهد زمینه‌ها را فراهم کرد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا از استانداری خراسان رضوی، بدر عبدالله المنیخ در دیدار با استاندار خراسان رضوی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان افزود: در حادثه اخیر شخصیت‌های برجسته‌ای که روابط خوبی با حوزه‌های دیپلماتیک داشتند را از دست دادیم و در روابطشان به جز تواضع و اخلاق نیک چیزی ندیدیم.

وی بیان کرد: وجه اشتراک بسیار زیادی بین کویت و ایران وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای گسترش روابط دو کشور استفاده کرد.

استاندار خراسان رضوی نیز با بیان اینکه سیاست جمهوری اسلامی ایران ارتباطات بسیار گسترده در همه زمینه‌ها با کشورهای همسایه است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران و کویت به دلیل همسایگی و اشتراکات دینی، منافع مشترک زیادی دارند که می‌طلبد با استفاده از ظرفیت‌های هر دو کشور، روابط را گسترش داده و تحکیم ببخشیم.

یعقوبعلی نظری حوزه‌های زیارت، گردشگری و توانمندی‌های درمانی مشهد را از جمله حوزه‌های مستعد گسترش روابط برشمرد و گفت: آمادگی داریم با توجه به توانمندی‌ها و امکانات استان و مشهد، زمینه گسترش روابط در بخش‌های مختلف را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: تولیدات صنعتی دارویی، تجهیزات پزشکی و صنایع معدنی و محصولات زعفران و پسته از بخش‌های بسیار مهمی است که خراسان رضوی در آن از ظرفیت خوبی برخوردار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha