حدود هشت میلیارد ریال کمک بلاعوض به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه پرداخت شد

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: در دهه کرامت امسال مبلغ هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کمک‌های موردی و بلاعوض به زنان سرپرست خانوار دارای عائله بالا و بیماران زمین‌گیر تحت حمایت این نهاد در استان پرداخت شد.

رضا طاهری روز جمعه در این خصوص به ایرنا افزود: به مناسبت دهه کرامت مبلغ ۷۷۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دفتر مقام معظم رهبری به منظور پرداخت کمک‌های موردی بلاعوض با هدف مساعدت به زنان سرپرست خانوار دارای عائله بالا و بیماران صعب العلاج و زمین گیر تحت حمایت استان تخصیص و به آنها پرداخت شد.

وی اضافه کرد: طی برنامه ریزی به عمل آمده بنا شد هر اداره شهرستان تعدادی از خانواده های واجد الشرایط را انتخاب و در قالب طرح مفتاح الجنه به همراه امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان به صورت حضوری سرکشی و نسبت به اهداء هدایای نقدی از محل سهمیه ارسالی و بسته معیشتی اقدام نمایند.

طاهری عنوان کرد: سقف مساعدت به خانواده های مشمول بیماران صعب العلاج و زمین گیر، زنان سرپرست با عائله بالا یک میلیون تومان بوده و کالای اهدایی و هدیه دفتر مقام معظم رهبری به صورت همزمان و به شکل مناسب تحویل خانواده‌های معزز تحت حمایت شد.

استان کرمانشاه دارای بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت است که از این تعداد بیش از ۵۰۰ هزار نفر در ۲ هزار و ۵۹۵ روستای داری سکنه و مابقی در مناطق شهری زندگی می کنند و در عین حال ۷۵ هزار خانوار از خدمات مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره می برند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha