۲۷۴ کیلومتر راه روستایی مصوب سفر رییس جمهور در آذربایجان‌غربی بهره‌برداری شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به تصویب آسفالت ۳۵۰ کیلومتر راه روستایی در سفر دور نخست رییس جمهور به استان گفت: از این میزان، ۲۷۴ کیلومتر به بهره برداری رسیدت که نشان دهنده پیشرفت ۷۸ درصدی است.

ایرج دست نشان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی مصوب شده بود که طی سه سال ۵۵۰ کیلومتر راه شریانی و غیر شریانی روکش آسفالت انجام شود که تا دهه فجر سال گذشته ۳۹۹ کیلومتر روکش آسفالت با پیشرفت فیزیکی ۷۳ انجام شد.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در راستای کاهش تصادفات در آذربایجان غربی موثر بوده، نصب نیوجرسی در محور ارومیه- سلماس در منطقه گردنه قوشچی بوده که این امر در مسیر ارومیه تا قوشچی به پایان رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: به زودی عملیات نصب نیوجرسی در مسیر قوشچی تا سلماس نیز اجرایی خواهد شد.

دست نشان اظهار کرد: همچنین نصب گاردریب در مسیر ارومیه – تبریز در بزرگراه شهید کلانتری نیز آغاز شده است.

به گزارش ایرنا، آیت الله رییسی اواخر اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به آذربایجان غربی سفر کرد و بیش از ۱۵۰ مصوبه در این سفر به تصویب رسید که بخش عمده آنها عملیاتی و اجرایی شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha