نصب نیوجرسی در گردنه قوشچی ارومیه با توجه به پهنای جاده استمرار می‌یابد

ارومیه - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون یک کیلومتر از گردنه قوشچی در جاده ارومیه به سلماس جداسازی شده و نصب نیوجرسی در این گردنه و در مکان‌هایی که پهنای جاده اجازه دهد، استمرار یافته و در حال انجام است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی، پیمان آرامون، رفع نقاط حادثه خیز استان را یکی از اولویت‌های مهم این اداره کل در راستای جلوگیری از افزایش تصادفات در محورهای مواصلاتی استان دانست.

وی افزود: نقطه به نقطه در این محورها طبق لیست ارائه شده از نقاط حادثه خیز، اصلاح و آشکار سازی شده و مابقی نیز در حال انجام است.

آرامون اضافه کرد: محور نازلو به طول یک کیلومتر با نیوجرسی‌های مفصلی بتنی جدا سازی و آشکار سازی شده و با تزریق اعتبار در آینده نزدیک، مقدار باقی‌مانده از این محور جداسازی خواهد شد تا تصادفات در مسیر داخلی روستا به صورت کاملا محسوس کاهش یابد.

وی ادامه داد: در بزرگراه شهید فعال نیز که یکی از نقاط حادثه خیز استان است، ۱.۵ کیلومتر نیوجرسی جانمایی می‌شود تا در این نقطه نیز بتوانیم بخش زیادی از تصادفات جاده‌ای را کاهش دهیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار کرد: تصادفات در محور قوشچی نقطه‌ای بوده و ایمنی سازی آن یک پروژه زیرساختی است لذا در نقاطی که این امکان وجود داشته، نیوجرسی نصب خواهد شد.

گردنه قوشچی در محور ارومیه به سلماس از نقاط خطرناک و حادثه خیز جاده‌ای استان آذربایجان غربی است که تصادفات رانندگی رخ به رخ زیادی در آن روی می‌دهد که منجر به کشته و مصدوم شدن سرنشینان خودروها می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha