هلال احمر آذربایجان غربی به یاری سیل‌زدگان پلدشتی شتافت

ارومیه- ایرنا- نیروهای امدادرسان هلال احمر آذربایجان غربی عصر امروز با امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل و آبگرفتی منازل روستایی در پلدشت کمک‌رسان آنها شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امروز بارندگی در برخی شهرها و روستاهای شمال آذربایجان‌غربی به اندازه‌ای بود که همگان از بارش این نعمت الهی خوشحال شدند.


اما با بارش زیاد در برخی روستاها، اهالی منطقه شاهد به راه افتادن سیلاب در میان کوهستان‌ها و سپس راهی شدن آن در مناطق مسکونی شدند.
پس از گزارش این موضوع به مدیریت بحران و جمعیت هلال احمر، بلافاصله امدادگران به محل‌های متفاوت اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دنبال گزارشی مبنی بر بارش باران و آبگرفتگی منازل مسکونی در روستای سیوه دره ( از توابع بخش کوهسار شهرستان سلماس ) یک تیم امداد نجات سیلاب جمعیت هلال احمر این شهرستان به محل متاثر از آبگرفتگی اعزام و ارزیابی تعداد پنج منزل حادثه دیده انجام شد.

هلال احمر آذربایجان غربی به یاری سیل‌زدگان پلدشتی شتافت
وی افزود: جمعیت هلال احمر شهرستان سلماس اقلامی چون چادر، پتو، موکت و اقلام زیستی و غذایی در بین پنج خانوار آسیب دیده این حادثه توزیع کرد.
محبوبی ادامه داد: به دنبال گزارشی مبنی بر بارش باران و آبگرفتگی در روستاهای بهلول آباد و قره خوجالو پلدشت نیز ۲ تیم امداد نجات سیلاب هلال احمر این شهرستان به محل‌های متاثر از آبگرفتگی اعزام شدند.
محبوبی با تشریح عملیات امدادرسانی گفت: در این حادثه که بامداد گذشته نیز درگیر آن بودیم ، اقدامات قابل توجهی برای کاهش مشکلات خانواده های آسیب دیده از سیل انجام شد.

هلال احمر آذربایجان غربی به یاری سیل‌زدگان پلدشتی شتافت
وی بیان کرد: ارزیابی منازل آبگرفته انجام شده و امدادگران توانستند با تخلیه آبگرفتگی منازل مسکونی به‌ ۹ خانوار آسیب دیده در این حادثه امدادرسانی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha