۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۴:۲۳
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85460146
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

گردان های القسام مسوولیت حمله به نظامیان صهیونیست در جنوب غزه را برعهده گرفت

تهران-ایرنا-گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد دوشنبه در بیانیه مسوولیت حمله به نظامیان صهیونیست در جنوب غزه را برعهده گرفت.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، این گروه مقاومت در بیانیه خود اعلام کرد که با مشارکت گردان های شهید ابوعلی مصطفی عصر یکشنبه تجمع نیروهای دشمن صهیونیستی را در محور «نتساریم» در جنوب شهر غزه با حمله موشکی هدف قرار دادیم.

گردان های القسام هرچند به شمار تلفات نیروهای صهیونیست اشاره نکرد، اما رسانه های رژیم صهیونیستی یکشنبه شب تأیید کردند که سه نظامی عضو لشکر ۹۹ ارتش اسرائیل در جنوب غزه کشته و ۱۱ نفر دیگر زخمی شدند.

این گزارش اعلام کرده بود که این افراد در جریان کمین شامگاه یکشنبه نیروهای مقاومت در محور نتساریم در جنوب شهر غزه کشته و زخمی شدند.

اعلام کشته شدن این افراد از سوی رسانه های رژیم صهیونیستی درحالی است که ارتش اسرائیل آمار تلفات خود را دقیق اعلام نمی کند، اقدامی که با هدف تقلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام می گیرد.

رسانه‌های صهیونیستی پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند اختلاف فاحشی با آمار اعلام شده از سوی بیمارستان‌ها دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha