۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۲
کد خبرنگار: 1229
کد خبر: 85489744
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

ترامپ در یک سخنرانی از سوی حضار هو شد

۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۲
کد خبر: 85489744
ترامپ در یک سخنرانی از سوی حضار هو شد

تهران- ایرنا- «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا، هنگام سخنرانی در کنوانسیون لیبرترین‌ها پی در پی از سوی جمعیت هو شد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، خبرگزاری رویترز هو شدن ترامپ از سوی حضار را تغییری محسوس در مقایسه با تحسین وی در راهپیمایی پر شور طرفدارانش دانسته است.

گفته می‌شود جمعیت حاضر در این نشست فریاد می‌زدند و سیاست‌های وی را در زمان همه‌گیری کووید-۱۹، کسری بودجه فدرال و دروغگویی‌ها در مورد سوابق سیاسیش محکوم می‌کردند.

هرچند گفته می‌شود در این میان برخی حامیان ترامپ با پوشیدن لباس‌هایی که بر روی آن نوشته شده بود: «عظمت را دوباره به آمریکا بازگردان» این رئیس جمهوری سابق را تشویق می کردند.

براساس گزارش این خبرگزاری، ترامپ همزمان با هو شدن از سوی حاضران، با لحظه بی سابقه‌ای روبرو شده بود و برای وی که عادت به برگزاری تظاهرات در مقابل جمعیت های پرشور مردم داشت، غیرعادی بود.

گفته می‌شود ترامپ با ادامه هو شدن از سوی جمعیت، خطاب به آنها گفت: «شما نمی‌خواهید برنده شوید» و اضافه کرد: «شما هر چهار سال یک بار ۳ درصد آرا را بدست می آورید».

به نظر می رسد اشاره ترامپ به آرای کسب شده از سوی نامزدهای این حزب باشد؛ گری جانسون نامزد لیبرترین‌ها در انتخابات سال ۲۰۱۶ میلادی، نزدیک به ۳ درصد از آرا را بدست آورد و جو یورگنسن در سال ۲۰۲۰ تنها کمی بیش از یک درصد را کسب کرد.

آسوشیتدپرس نیز با پرداختن به حواشی این کنوانسیون نوشت: همزمان با هو شدن مکرر ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق سعی کرد با وعده عضویت یک لیبرترین در کابینه خود، توجه جمعیت را جلب کند، اما در کمال ناباوری حضار از ترامپ خواستند ساکت شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha