۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۳
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85488580
T T
۲۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حمایت پسر نتانیاهو از نافرمانی در ارتش اسرائیل

۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۳
کد خبر: 85488580
حمایت پسر نتانیاهو از نافرمانی در ارتش اسرائیل

تهران-ایرنا- یک رسانه صهیونیستی خواستار بازداشت پسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به خاطر انتشار محتوا علیه فرماندهان جنگ علیه نوار غزه و حمایت از نافرمانی در ارتش این رژیم شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، «جاش برنر» تحلیلگر روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در گزارشی با اشاره به انتشار یک کلیپ در فضای مجازی توسط «یائیر نتانیاهو» فرزند «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر، خواستار بازداشت وی شد.

فرزند نخست وزیر رژیم اشغالگر اقدام به انتشار کلیپی از یک نظامی صهیونیست در فضای مجازی کرده که طی آن از نظامیان خواسته شده از دستورات افراد مافوق سرپیچی کنند.

حمایت پسر نتانیاهو از نافرمانی در ارتش اسرائیل

براساس این گزارش، این نظامی صهیونیست که نقاب بر چهره دارد، هرتزی هالیوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم اشغالگر و یوآو گالانت وزیر جنگ این رژیم را به چالش کشیده و تهدید کرده است.

تحلیلگر روزنامه صهیونیستی هاآرتص با اشاره به این موضوع که براساس قانون رژیم صهیونیستی، تشویق نظامیان به تمرد، پنج سال حبس در پی دارد خواستار بازداشت فرزند نخست وزیر این رژیم و بازجویی از وی به خاطر انتشار این کلیپ شد.

روزنامه صهیونیستی معاویو نیز در این ارتباط نوشت: شوک در ارتش.. نظامیان ذخیره در ویدئو و تصاویر خود گالانت و هالیوی را تهدید و خواهان نافرمانی شدند.

به گزارش ایرنا، شکست از مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی، تنش بین سران رژیم صهیونیستی را تشدید کرده و به اختلافات بین آنها دامن زده است.

در شرایطی که کابینه رژیم صهیونیستی، ارتش و دستگاه امنیتی را مسئول شکست از مقاومت فلسطین می داند نظامیان تصمیم گیران سیاسی به ویژه شخص نتانیاهو را مسئول این شکست اعلام می کنند.

بسیاری از نظامیان ارشد رژیم صهیونیستی به خاطر این اختلافات در ماه های اخیر از مقام استعفا دادند و گزارش ها حاکی از آن است که بقیه نظامیان ارشد نیز منتظر پایان جنگ علیه غزه هستند تا استعفانامه خود را ارائه کنند. شماری از نظامیان رژیم صهیونیستی نیز بعد از بازگشت از جنگ دچار مشکلات روحی و روانی شده و برخی از آنها خودکشی کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha