۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85460456
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تداوم حملات هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی در دویست و ششمین روز جنگ

تهران- ایرنا- جنگنده ها و توپخانه رژیم صهیونیستی در دویست و ششمین روز جنگ، به شدت مناطق مختلف نوار غزه را زیر آتش گرفتند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه امروز نیز ادامه یافت و بر اثر آن، شماری دیگر از ساکنان این منطقه شهید و برخی دیگر هم زخمی شدند.

بامداد امروز شهر رفح در جنوب غزه هدف حملات هوایی اشغالگران قرار گرفت که بر اثر آن ۲۳ فلسطینی شهید و دهها نفر دیگر زخمی شدند.

در همین حال، در جریان هدف قرار گرفتن منزل خانواده «ابوطه» در جنوب شهر رفح ۱۰ نفر، منزل خانواده «الخواجا» هفت نفر و منزل خانواده الخطیب نیز پنج نفر شهید شدند. اشغالگران همچنین منزلی غیرمسکونی را در محله «البرازیل» بمباران کردند که تلفاتی به همراه نداشت.

این در حالی است که در خان یونس نیز تیم های امدادی ده ها پیکر را از زیر آوار بیرون کشیدند.

در شمال شهر غزه نیز حملات ادامه یافت و شماری از زنان و کودکان به خاک و خون کشیده شدند.

از سوی دیگر، مرکز نوار غزه نیز از حملات رژیم صهیونیستی در امان نماند و اردوگاه «النصیرات» در این منطقه از سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت.

منزلی در غرب شهر غزه هم از سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی بمباران شد. در جریان بمباران منزلی در خیابان «ابوحصیره» در غرب شهر غزه هم ، شماری شهید و برخی دیگر زخمی شدند.

بر اساس همین گزارش، شمال غرب شهر غزه نیز از سوی قایق های جنگی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت. توپخانه رژیم صهیونیستی نیز حملات شدیدی را علیه شرق اردوگاه البریج انجام داد.

اخبار جنایات رژیم صهیونیستی در حالی منتشر می شود که اشغالگران طی ساعات گذشته، مرتکب چند کشتار شدند که بر اثر آن ۶۶ نفر شهید و ۱۳۸ نفر دیگر زخمی شدند.

این در حالی است که شمار شهدای نوار غزه تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر و شمار زخمی شدگان هم به ۷۷ هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha