۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۵
کد خبرنگار: 2011
کد خبر: 85488898
T T
۱۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مستند «المیادین» از شهید جمهور؛ آیت‌الله رئیسی، قاعده مستثنای رئیس‌جمهوران جهان + فیلم

تهران- ایرنا- یک رسانه عربی زبان با انتشار مستندی به بررسی سبک زندگی، سیره عملی و رفتار مدیریتی منحصر به فرد رئیس جمهور شهید پرداخت؛ خصلت‌های پسندیده‌ای که از نگاه این رسانه، باعث محبوبیت وی و تمایز او با دیگر رئیس‌جمهوران جهان شده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، شبکه المیادین چند روز پس از شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد به انتشار گزارش مستندی مبادرت و ویژگی های اخلاقی، شیوه زندگی و مدیریت کشور در دوران ریاست جمهوری وی را با دیگر همتایان در جهان مورد همسنجی قرار داد که محتوای آن در ادامه خواهد آمد؛

ثروت عظیم، کاخ های مجلل، اسراف و خوشی، این چیزی است که با شنیدن کلمه رئیس جمهوری، پادشاه و امیر به ذهن ما خطور می‌کند. ولی هر قاعده‌ای استثنائی دارد.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری شهید ایران در یک خانه محقر در شهر مشهد بزرگ شد. از کودکی و پس از وفات پدرش، مسئولیت اداره زندگی را دوش او افتاد و در مغازه‌های سجاده فروشی کار کرد؛ بدون اینکه بداند، روزی طراح سیاست‌های ایران می شود.

آیت الله رئیسی پس از اینکه رئیس جمهور شد، آرمان‌های انقلاب را بر اشرافیت گرایی ترجیح داد و ریاست را نه غنیمت بلکه ابزار خدمت به ملت می‌دانست.

از نزدیک با مشکلات مردم آشنا می‌شد و با اخلاص و فداکاری برای بهبود وضعیت آن‌ها تلاش می‌کرد؛ به همین خاطر، اعتماد ملت ایران را بدست آورد و به همین دلیل او را «خادم ملت» نامیدند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران عصر یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و دیگر همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha