دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شاهرود آغاز شد

شاهرود - ایرنا - دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح یک آسیا از امروز (شنبه) به مدت ۶ روز در شاهرود استان سمنان آغاز شد.

دبیر هیات فوتبال شاهرود روز ‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره آموزش مربیگری با حضور ۱۶ شرکت کننده از ۶ استان و ۲ نفر از کشور افغانستان در شاهرود آغاز شد.

رضاعلی محمدی با اشاره به اینکه از استان سمنان ۹ نفر در این دوره آموزش مربیگری شرکت دارند، افزود: یک‌نفر از گرمسار و هشت نفر از شاهرود در این دوره آموزشی حضور دارند.

وی بیان اینکه آموزش این دوره مربیگری را «علیرضا نقیبی» مدرس رسمی فدراسیون فوتبال بر عهده دارد، ابراز کرد: دوره آموزش مربیگری سطح یک آسیا با حضور نمایندگانی از استان‌های سمنان، تهران، قزوین، خراسان رضوی، گیلان، و خراسان جنوبی در حال برگزاری است.

دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شاهرود آغاز شد

دبیر هیات فوتبال شاهرود اظهار کرد: «احمد اسماعیل پور» بازیکن سابق تیم ملی در جام جهانی در این دوره آموزشی حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌های تئوری در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود برگزار می‌شود، اظهار کرد: دوره‌های عملی نیز در سالن سرپوشیده شهید بهشتی پیش‌بینی شده است.

علی محمدی با بیان اینکه دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح یک آسیا برای سومین بار طی ۲ سال گذشته در شهرستان شاهرود برگزاری می‌شود، ادامه داد: این دوره به همت کمیته آموزش هیات فوتبال استان سمنان و شهرستان شاهرود در حال برگزاری است.

دبیر هیات فوتبال شاهرود ادامه داد: آیین افتتاحیه با حضور منصور بسطامی رییس کمیته آموزش استان سمنان، حامد سیفی معاون اداره ورزش و جوانان شاهرود، محمد رییسی مسئول و مصطفی یعقوبیان دبیر کمیته آموزش هیات فوتبال شاهرود و تعدادی از پیشکسوتان شهرستان برگزار شد.

علی محمدی با بیان اینکه شهرستان شاهرود دارای استعدادهای فراوانی در رشته فوتسال است، تصریح کرد: برگزاری این نوع کلاس‌های آموزشی موجب تقویت و شکوفایی استعدادها می‌شود.

۲۰ باشگاه با حضور بیش از پنج هزار بازیکن بیمه شده در رشته‌های فوتبال و فوتسال آقایان و بانوان در شاهرود فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha