۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۹:۲۱
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85154294
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

تیام شاهرود، دومین تیم استان سمنان در لیگ دسته یک فوتسال کشور شد

شاهرود - ایرنا - صعود تیم تیام شاهرود به لیگ دسته یک فوتسال کشور با تلاش بی‌وقفه ۲ ساله تیمی با ۱۱ فوتسالیست‌ بومی، پنج غیربومی و سرمربیگری مهران اسدیان محقق شد. این تیم دومین نماینده استان سمنان در لیگ دسته یک فوتسال کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، باشگاه فوتسال تیام شاهرود سال ۱۴۰۰ در رده بزرگسالان آقایان و بانوان فعالیت خود را آغاز کرد.

تیم آقایان تیام پس از قهرمانی در رقابت‌های شهرستانی در تیر ۱۴۰۰، راهی مسابقات استانی در آذر همان سال شد. این دوره از رقابت‌ها با حضور هشت تیم و کسب مقام قهرمانی تیم شاهرودی به پایان رسید.

روند موفقیت‌های این تیم ادامه داشت تا اینکه در مسابقات بهمن ۱۴۰۰ نیز از دور مقدماتی لیگ دسته سوم به دور نهایی این لیگ صعود کرد.

تلاش و همت بی‌وقفه فوتسالیست‌ها و مربیان در تیر ۱۴۰۱ به نتیجه نشست و این تیم از میان ۴۵ تیم به لیگ دسته دوم کشور راه یافت.

دور رفت لیگ دسته ۲ در اسفند ۱۴۰۱ و رقابت‌های برگشت در اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد که در مجموع، این تیم به دور نهایی صعود کرد.

سبحان‌فلز گرمسار، دیگر تیم لیگ دسته یکی از استان سمنان است که سال گذشته تلاش زیادی برای صعود به لیگ برتر داشت و در هفته آخر ناکام ماند. اکنون استان سمنان ۲ تیم سبحان‌فلز گرمسار و تیام شاهرود را به عنوان نماینده در لیگ دسته یک فوتسال کشور دارد.

حالا نوبت حمایت مسوولان از تیم تیام شاهرود است

سرمربی تیم فوتسال تیام شاهرود روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تیم با جدیت تمام در مسابقات تیرماه امسال در میان ۴۸ تیم، به همراه سه تیم دیگر به لیگ دست یک کشور راه یافت.

مهران اسدیان با بیان اینکه صعود یک تیم به لیگ یک کشوری برای دومین بار در استان سمنان رخ داده است، تصریح کرد: نگهداشتن تیم و صعود به رتبه‌های بالا در مسابقات لیگ یک کشوری نیازمند حمایت مسوولان شهرستان شاهرود و استان سمنان است.

وی با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته با مشکلات عدیده‌ای در راه رسیدن به این هدف روبه‌رو بودیم، گفت: این موفقیت حاصل تلاش ۱۱ فوتسالیست بومی و پنج غیربومی بود.

اسدیان با اشاره به اینکه هر تیم فوتسال در رده سنی بزرگسالان آقایان و بانوان ۱۶ بازیکن دارد، ابراز کرد: مربیان می‌توانند از ۱۲ فوتسالیست در هر دوره از رقابت‌ها بهره ببرند.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتسال تیام شاهرود در رده سنی بزرگسالان ۱۶ بازیکن مرد و ۱۶ بازیکن زن دارد، اظهار کرد: ۳۰ فوتسالیست مرد در رده سنی جوانان و نوجوانان در این باشگاه فعالیت دارند.

سرمربی تیم فوتسال تیام شاهرود ادامه داد: مدرسه فوتسال تیام شاهرود ۱۰۰ نفر در رده سنی پنج تا ۱۲ سال را آموزش می‌دهد.

به گزارش ایرنا، مهران اسدیان سرمربی تیم فوتسال تیام شاهرود، مربیگری تیم مقاومت فوتسال تهران در لیگ برتر امیدهای کشور، بهترین مربی فوتسال استان سمنان و استعدادیاب رسمی فدراسیون فوتسال منطقه شمالشرق کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha