تساوی خانگی تیم فوتسال سیمین کک شاهرود در برابر پالایش نفت اصفهان

شاهرود - ایرنا - تیم فوتسال سیمین کک شاهرود در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته یک با تساوی سه بر سه در برابر پالایش نفت اصفهان متوقف شد.

سرمربی سیمین کک شاهرود عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رقابت چهارم تیم شاهرود در این مرحله با نتیجه تساوی برابر تیم اصفهانی پایان یافت.

مهران اسدیان با اشاره به اینکه سیمین کک شاهرود در نیمه نخست با نتیجه سه بر صفر از حریف پیش بود، ادامه داد: حسین پناهی، علی عظیمی و امیرحسین عبدی گل‌های تیم شاهرود را به ثمر رساندند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون چهار رقابت در این گروه برگزار شده است، اظهار کرد: سیمین کک شاهرود تاکنون از ۲ مساوی، یک برد و یک باخت، پنج امتیاز کسب کرده است.

تساوی خانگی تیم فوتسال سیمین کک شاهرود در برابر پالایش نفت اصفهان

اسدیان با بیان اینکه هشت تیم این مرحله در ۲ گروه چهار تیمی رقابت‌ها را دنبال می‌کنند، ابراز کرد: سیمین کک شاهرود در این مرحله با پالایش نفت اصفهان، جنگی مشهد و مقاومت شهید یونسی یزد هم گروه است.

سرمربی سیمین کک شاهرود با اشاره به اینکه اکنون پس از پالایش نفت اصفهان در رده دوم گروه قرار داریم، ادامه داد: از هر گروه یک تیم به لیگ برتر صعود می‌کند.

اسدیان به برگزاری این رقابت در سالن دانشگاه صنعتی شاهرود اشاره کرد و گفت: روز جمعه (۱۴ اردیبهشت) سیمین کک میزبان جنگی مشهد است و در آخرین رقابت نیز در یزد به مصاف مقاومت شهید یونسی یزد می‌رود.

وی با اشاره به اینکه برای هر مسابقه ۱۲ بازیکن فراخوان می‌شوند، افزود: علی ساری‌خانی، حسین فرهادی‌پور، مسعود خوش‌صفت و مرتضی مستغیث کادر فنی تیم سیمین کک شاهرود را تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایرنا، مهران اسدیان سرمربیگری تیم فوتسال سیمین کک شاهرود، مربیگری تیم مقاومت فوتسال تهران در لیگ برتر امیدهای کشور، بهترین مربی فوتسال استان سمنان و استعدادیاب رسمی فدراسیون فوتسال منطقه شمالشرق کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد.

۲۰ باشگاه با حضور بیش از پنج هزار بازیکن بیمه شده در رشته‌های فوتبال و فوتسال آقایان و بانوان در شاهرود فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha