زور هواداران به شرکت مس رسید/ مطالبات رفسنجانی‌ها پرداخت شد

کرمان - ایرنا - با وجود اینکه مشکلات مالی باشگاه های زیرمجموعه شرکت ملی مس در استان کرمان به یک سال می‌رسد و در این مدت بازیکنان این تیم‌ها را از هتل بیرون کردند، بلیط پرواز ندادند و حتی باعث تعطیلی تمرین شدند، با ورود هواداران به ماجرا، سرانجام امروز( پنجشنبه) مشکل پرداخت مطالبات بازیکنان رفع شد.

به گزارش ایرنا، محرم نویدکیا سرمربی نارنجی‌ها پس از پیروزی ۲ بر صفر تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل استقلال تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، اعلام کرد که اگر مطالبات بازیکنان پرداخت نشود در تمرین حاضر نخواهد شد.

به دنبال این موضوع تمرین تیم فوتبال مس رفسنجان روز گذشته( چهارشنبه) حدود ۲ روز مانده به بازی حساس مقابل تراکتور تبریز تعطیل شد که این موضوع باعث انتقادات هواداران نیز شد.

هواداران تیم فوتبال مس رفسنجان از روز گذشته مشغول برنامه ریزی در خصوص بردن انتقادات به فرمانداری و دفتر امام جمعه بودند و پوسترهایی در فضای مجازی بر این مبنا منتشر و حتی عده ای انتقادات تندتری را مطرح کردند.

پرداختی بازیکنان مس به ۵۰ درصد رسید/ تمرین از سر گرفته خواهد شد

صبح امروز رنگ دیگری برای فوتبال دوستان رفسنجانی داشت، زیرا در اتفاقی بی سابقه شرکت مس با پرداخت مطالبات بازیکنان موافقت کرد و پرداختی بازیکنان از ۳۵ درصد به ۵۰ درصد رسید؛ در این خصوص همان چیزی شد که نویدکیا عنوان کرده بود، پس تمرین مس از سر گرفته خواهد شد.

تیم فوتبال مس رفسنجان از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه عصر فردا(جمعه) در دیداری فوق العاده حساس در ورزشگاه شهدای مس این شهر به مصاف تیم پرمهره تراکتور خواهد رفت.

تیم فوتبال مس رفسنجان در شرایطی که با ۲۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفته که کارنامه نویدکیا به عنوان سرمربی این تیم از چهار بازی گذشته ۲ پیروزی و ۲ تساوی بوده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha