فیلم| سرمربی مس رفسنجان: هواداران فردا سکوها را پُر کنند

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: امیدوارم هواداران تا جایی که امکان دارد فردا (جمعه) به ورزشگاه بیایند و سکوها را پر کنند زیرا این بازی با وجود تماشاچی جذابیت بیشتری پیدا می‌کند و لذت بخش‌تر است.

به گزارش ایرنا، محرم نویدکیا عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مس رفسنجان و تراکتور تبریز در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر کشور افزود: هواداران تا جایی که در توانشان است کمک کنند و معتقدم جایی که تیم در شرایط سخت است باید کمک کرد تا از این شرایط خارج شود.

وی اظهار داشت: برای رفع این مشکل در سه چهار هفته گذشته اقداماتی انجام دادیم و مقداری به آرامش رسیدیم اما احتیاج به کمک همگان به ویژه هواداران داریم تا بتوانیم بازی ها را رو به جلو ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص سرمربی تراکتور گفت: پاکو خمس به طور حتم یکی از بهترین سرمربیانی است که به فوتبال ایران آمده، آنان از لحاظ تاکتیکی فوق‌العاده خوب هستند و با بسیاری از تیم های لیگ ایران متفاوتند در بخش هجومی تنوع تاکتیکی خیلی بالایی دارند لذا باوجود کیفیت ۲ تیم فردا بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

تیم فوتبال مس رفسنجان از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه فردا جمعه در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه شهدای مس به مصاف تراکتور می‌رود.

این بازی در شرایطی است که تیم فوتبال مس رفسنجان با ۲۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی جام خلیج فارس و تراکتور تبریز با ۳۱ امتیاز چهارم است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha