۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۵
کد خبر: 85491138
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون دادگستری کرمان: مردم از اطاله دادرسی گلایه دارند

کرمان - ایرنا - معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان گفت: مردم از اطاله دادرسی در سیستم قضایی گلایه مند هستند که باید تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده و با فرهنگ سازی و تقویت زیرساخت های الکترونیکی از مراجعه غیرضروری به سیستم قضایی جلوگیری شود.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کرمان، محمدباقر اسلامی روز دوشنبه در مراسم معارفه رییس جدید دادگستری شهرستان انار افزود:

آن چیزی که بر کارکنان اداری و قضایی لازم است اینکه گوش شنوایی برای شنیدن مسائل و حرف های مردم داشته باشند و با حوصله و سعه صدر به مشکلات مراجعان رسیدگی کنند.

وی خطاب به مسئولان اجرایی و قضایی بیان کرد:اگر مردم بتوانند با مراجعه حضوری حرف ها و مشکلات خود را به راحتی با مسئولان در میان بگذارند بسیاری از مشکلات و مسائل پیش نخواهد آمد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان گفت: مردم مشکلاتی دارند و به دستگاه قضا مراجعه می کنند که بایستی قضات حوصله و دقت کافی را در حل مشکلات مردم لحاظ کنند.

معاون دادگستری کرمان: مردم از اطاله دادرسی گلایه دارند

قدردانی امام جمعه انار از شوراهای حل اختلاف

امام جمعه شهرستان انار نیز در این نشست ضمن تسلیت به حضار بابت شهادت رییس جمهور و نیز تشکر از اقدامات شوراهای حل اختلاف اظهار داشت: اقدامات خستگی ناپذیر رییس جمهور، منجر به این شد تا ایشان در دنیا الگویی برای روسای جمهور بعد از خود شود.

شاهد جرایم خشن در انار نیستیم

فرماندار شهرستان انار نیز گفت: در این شهرستان با اقدامات موثر دستگاه قضایی و نیروی انتظامی نرخ جرایم خشن بسیار ناچیز است.

محسن صالحی افزود: صرفا بعضا شاهد برخی از جرایم سبک هستیم که با برخوردهای به‌موقع نیروهای قضایی و انتظامی، نرخ این دست جرایم نیز کاهش یافته است.

جواد طالبیان رییس پیشین دادگستری شهرستان انار نیز گفت:از اقدامات مثبتی که در سال های گذشته در این حوزه قضایی انجام شد این بود که از سه سال پیش پرونده های فیزیکی از کلانتری ها حذف شد و تمام اطلاعات به صورت سیستمی و الکترونیک به دادگستری ارسال می شد.

حجت الاسلام اسماعل خواجه بهرامی رییس جدید دادگستری شهرستان انار نیز در این جلسه ضمن تشریح ابعاد شخصیتی شهید جمهور، آیت الله رییسی گفت:ظرفیت های فرهنگی زیادی در شهرستان انار وجود دارد و بایستی اقداماتی اندیشیده تا با پیشگیری از وقوع جرم، از حجم ورودی پرونده ها به دادگستری جلوگیری شود.

شهرستان انار در ۲۱۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha