سرمربی تراکتور: رفسنجانی‌ها با روحیه بالا بازی می‌کنند

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز با اشاره به پیروزی ۲ بر صفر مس رفسنجان مقابل استقلال تهران گفت: رفسنجانی‌ها پس از این پیروزی در بهترین حالت قرار گرفتند و با روحیه بالا بازی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پاکو خمس عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش بازی مقابل مس رفسنجان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور گفت: مس رفسنجان همواره تیم خوبی بوده و حالا شرایط این تیم با وجود پیروزی مقابل استقلال، بهتر هم شده و رفسنجانی ها از نظر روحی، در بهترین حالت قرار دارند.

وی با بیان اینکه همیشه از روند تمرین تیم تراکتور راضی بودم عنوان کرد: بازیکنان به خوبی تمرین و تلاش می‌کنند، آنان با حداکثر توان، حرفه‌ای و جدیت کار می‌کنند و به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: فردا دیدار سخت و پیچیده‌ای مقابل مس رفسنجان داریم اما ما برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم، باید بهترین بازی خود را انجام دهیم.

تراکتور فقط یک محروم دارد

خمس اظهار داشت: سیامک نعمتی تنها بازیکن محروم تیم فوتبال تراکتور در مصاف با مس رفسنجان است و مابقی بازیکنان برای حضور در این بازی مشکلی ندارند.

تیم فوتبال تراکتور تبریز از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه فردا جمعه در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهدای مس به مصاف تیم مس رفسنجان خواهد رفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha