تساوی مس رفسنجان مقابل تراکتور/ دروازه تیم نویدکیا پس از پنج هفته باز شد + فیلم

کرمان - ایرنا - تیم فوتبال مس رفسنجان در حالی در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه یک بر یک مقابل تراکتور تبریز متوقف شد که این تیم با هدایت محرم نویدکیا پیش از این بازی، گلی را دریافت نکرده بود.

به گزارش ایرنا، دیدار ۲ تیم فوتبال مس رفسنجان و تراکتور تبریز در حالی از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه عصر امروز جمعه در ورزشگاه شهدای مس پیگیری شد که در این بازی پس از پنج هفته سرانجام دروازه رفسنجانی‌ها باز شد.

پس از حضور نویدکیا روی نیمکت تیم فوتبال مس رفسنجان، این تیم در چهار بازی گذشته خود مقابل تیم های استقلال تهران، نساجی مازندران و هوادار تهران گلی دریافت نکرده بود.

نارنجی پوشان رفسنجانی در دقیقه ۵۰ بازی امروز مقابل تراکتور نخستین گل خود را روی ضربه تماشایی پای چپ ریکاردو آلوز و پاس گل مهدی حسینی دریافت کردند و این ضربه آنقدر تماشایی و تکنیکی وارد دروازه حامد لک شد که در واقع کاری از این دروازه بان برنمی‌آمد.

اما این گل، پایان کار شاگردان نویدکیا در این بازی نبود و بازیکنان مس در ادامه حملات خود در دقیقه ۹۰ این بازی موفق شدند روی پاس در عرض عرفان شهریاری و ضربه زمینی و تمام کننده محمد اکبری به گل تساوی این بازی دست یابد، تا شاگردان نویدکیا در تیم مس رفسنجان همچنان شکست ناپذیر باقی بمانند.

محمد اکبری در حالی موفق شد که تک گل مس رفسنجان را در دقیقه پایانی وقت قانونی این بازی به ثمر برساند که در دقیقه ۸۶ جایگزین سعید واسعی شده بود و اکبری با به ثمر رساندن این گل درست در نقطه کور دید دروازه بان، تعویض طلایی نویدکیا نام گرفت.

تساوی مس رفسنجان مقابل تراکتور/ دروازه تیم نویدکیا پس از پنج هفته باز شد + فیلم

مس با نویدکیا همچنان شکست ناپذیر است

در کارنامه نویدکیا پس از حضور در مس رفسنجان سه تساوی و همچنین ۲ پیروزی مقابل تیم های استقلال تهران و نساجی مازندران به چشم می خورد که با توجه به نتایج گذشته رفسنجانی‌ها، این نتایج در نوع خود کارنامه قابل توجهی برای این سرمربی محسوب می شود؛ بی دلیل نیست که نویدکیا در این پنج هفته موفق شده که جایگاه خوب و محبوبیتی خاص بین مردم رفسنجان پیدا کند.

بازیکنان مس رفسنجان باوجود دریافت ۵۰ درصد از مطالبات پیش از شروع این مسابقه و پیروزی در بازی گذشته مقابل استقلال تهران، با روحیه بالا گام به این مسابقه گذاشته بودند و توانستند تراکتور را در رفسنجان متوقف کنند.

ترکیب دو تیم مس رفسنجان و تراکتور تبریز

تیم فوتبال مس رفسنجان در این بازی با ترکیب حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی‌محمدی، فرشید باقری، منتظر محمد، سعید واسعی، محمدمهدی محبی، سجاد شهباززاده به میدان رفتند.

تساوی مس رفسنجان مقابل تراکتور/ دروازه تیم نویدکیا پس از پنج هفته باز شد + فیلم

همچنین شاگردان پاکو خمس در تیم تراکتور نیز حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، امیرحسین حسین‌زاده و رحمان جعفری بودند.

تساوی مس رفسنجان مقابل تراکتور/ دروازه تیم نویدکیا پس از پنج هفته باز شد + فیلم

قضاوت این دیدار نیز برعهده محمدرضا تارخ و تیم داوری وی بود.

تیم فوتبال تراکتور پس از این تساوی ۳۲ امتیازی شد و توانست خود را تا جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور بالا بکشد اما مس رفسنجان با ۲۱ امتیاز همچنان دهم است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha