دَبِل مس رفسنجان مقابل استقلال/ حذف زودهنگام صدرنشین از جام حذفی

کرمان - ایرنا - تیم فوتبال مس رفسنجان امشب(دوشنبه) در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های لیگ برتر کشور موفق شد که با ۲ گل، استقلال تهران را از پیش رو بردارد و به مرحله یک هشتم این رقابت‌ها صعود کند.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال مس رفسنجان و استقلال تهران از ساعت ۱۷ عصر روز دوشنبه در ورزشگاه شهدای مس مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان مس توانست با گل‌های محمدمهدی محبی و منتظر محمد در دقیقه ۲۴ و ۶۷ تیم استقلال قدرتمند را از پیش رو بردارد.

تیم فوتبال استقلال تهران در شرایطی این بازی را واگذار کرد و خداحافظی زود هنگامی از جام حذفی کشور داشت که تا این لحظه با اختلاف معنا داری در صدر جدول رده بندی لیگ برتر کشور قرار دارد اما رفسنجانی ها در رده دهم جام خلیج فارس هستند.

مس رفسنجان پس از تغییر سرمربی خود و انتخاب محرم نویدکیا در راس کادر فنی این تیم از نیم فصل لیگ برتر، دچار تحولات زیادی شده که بر نتایج این تیم نیز تاثیر زیادی داشته است، مس تا اینجای کار با هدایت نویدکیا ۲ پیروزی و ۲ تساوی به دست آورده که نسبت به آمار قبلی این تیم(با هدایت ساکت الهامی) شگفتی محسوب می‌شود.

از طرف دیگر جواد نکونام از زمان پیوستن به استقلال توانسته این تیم را تا صدر جدول رده بندی لیگ برتر بالا بکشد و جایگاه این تیم بالا نشین را حفظ کند، نکونام از استقلال تیمی یکدست، منظم و البته خطرناک و زهردار در مستطیل سبز ساخته است.

دَبِل مس رفسنجان مقابل استقلال/ حذف زودهنگام صدرنشین از جام حذفی

امشب بازی بسیار زیبا با موقعیت های گلزنی فراوانی را از سوی هر ۲ تیم شاهد بودیم اما در این بازی رفسنجانی ها ۲ بار موفق به استفاده از موقعیت های گلزنی خود شدند و بازیکنان استقلال تهران در این بازی صاحب پنالتی و موقعیت های تک به تک زیادی شدند که هیچ کدام به گل تبدیل نشد.

البته گل دقایق پایانی تیم فوتبال استقلال تهران در دقیقه ۸۵ بازی به علت خطا روی دروازه بان مس رفسنجان مردود اعلام شد تا رفسنجانی ها بتوانند در شبی فراموش نشدنی استقلال را در ورزشگاه شهدای مس با ۲ گل شکست دهند.

استقلالی ها اعتراضاتی نسبت به آفساید بودن گل دوم مس رفسنجان داشتند و این موضوع نیز بایستی توسط کارشناسان داوری بررسی شود که بطور قطع در این زمینه اظهار نظر خواهند کرد.

دَبِل مس رفسنجان مقابل استقلال/ حذف زودهنگام صدرنشین از جام حذفی

پیش از این بازی، آخرین تقابل تیم های فوتبال مس رفسنجان و استقلال تهران در چارچوب جام حذفی کشور به سال ۱۳۸۸ بازمی‌گردد، جایی که در آن بازی نیز مس موفق شد در ضربات پنالتی استقلال تهران را از پیش روی بردارد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند و حالا تاریخ از این حیث تکرار شده است.

ترکیب ۲ تیم مس رفسنجان و استقلال در جام حذفی

تیم فوتبال مس رفسنجان در این دیدار با ترکیب حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، حسن جعفری، میثم تیموری، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، منتظر محمد، محمدمهدی محبی، سعید واسعی و سجاد شهباززاده با هدایت نویدکیا به میدان رفت.

در مقابل شاگردان جواد نکونام در تیم استقلال حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، امید حامدی‌فر، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، آرمان رمضانی بودند.

دَبِل مس رفسنجان مقابل استقلال/ حذف زودهنگام صدرنشین از جام حذفی

قضاوت بازی مس رفسنجان و استقلال

رضا عادل به عنوان داور وسط با کمک های محمدرضا منصوری، هادی طوسی، ایمان کهیش این بازی را سوت زدند و ناظر داوری این بازی نیز مسعود مرادی بود.

بازی مس رفسنجان و استقلال تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهدای مس برگزار شد و مس با پیروزی در این بازی به جمع ۱۶ تیم باقی مانده در این رقابت ها پیوست.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha