تعداد نهایی داوطلبان مجلس شورای اسلامی در سنقر به ۲۶ نامزد رسید

کنگاور- ایرنا- فرماندار سنقر و کلیایی تعداد نهایی تایید صلاحیت شده‌ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان را ۲۶ نامزد اعلام کرد.

«علی‌قربانی» روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار کرد: در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان سنقروکلیایی تعداد ۱۰۱ شعبه اخذ رأی که ۴۷ شعبه آن ثابت و ۵۴ شعبه سیار می‌باشد، آراء مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

وی تصریح کرد: همه امکانات و تجهیزات برای برگزاری انتخابات در شهرستان سنقروکلیایی آماده است و همه دستگاه‌ها امروز در آمادگی کامل هستند.

به گفته قربانی، ۲ هزار نفر اجرای انتخابات را در شهرستان سنقر و کلیایی برعهده دارند.

وی تعداد واجدان شرایط رای دادن در شهرستان سنقر و کلیایی را نیز بیش از ۷۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: برآورد ما مشارکت بیش از ۷۰ درصدی واجدین شرایط در این دوره انتخابات است.

وی اضافه کرد: طی روزهای اخیر شور و شعف مردم نسبت به برگزاری انتخابات بالا بود پیش بینی می شود شاهد مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های اخذ رأی باشیم.

تعداد نهایی داوطلبان مجلس شورای اسلامی در سنقر به ۲۶ نامزد رسید


به گزارش ایرنا؛ فرآیند اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۰۸:۰۰ صبح امروز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه آغاز شد.

درب یک هزار و ۶۷۰ شعبه اخذ رای در سراسر استان کرمانشاه از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۱۱ اسفندماه بر روی رای دهندگان گشوده شده و مردم می‌توانند آرای خود را به صندوق بیاندازند.

در استان کرمانشاه با حدود ۲ میلیون نفر جمعیت حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بالای ۱۸ سال شامل ۸۳۰ هزار و ۱۸۴ نفر مرد و ۸۱۱ هزار و ۱۳۹ نفر زن حق رای دارند که از این تعداد ۷۵ هزار و ۷۴ نفر از آنها رای اولی هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha