بیش از ۲۰۰ هزار نفر در  نوشهر، چالوس و کلاردشت واجد شرایط رای دادن هستند

نوشهر - ایرنا - فرماندار نوشهر و رییس حوزه انتخابیه شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت گفت : بیش از ۲۰۰ هزار نفر در این شهرستان های غرب مازندران واجد شرایط رای دادن هستند.

به گزارش ایرنا، رستم زرودی روز چهارشنبه در نشست مشترک هیات های اجرایی و نظارت حوزه انتخابیه شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت که با حضور استاندار مازندران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار شد، افزود: از مجموع این واجدان شرایط رای ۱۰۷ هزار نفر مربوط به نوشهر، ۸۵ هزار نفر چالوس و بقیه کلاردشتی هستند.

وی اظهار کرد : حدود ۲۲۵ صندوق اخذ رای در این پنج حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس، مرزن آباد، کجور و کلاردشت پیش بینی شده است.

فرماندار نوشهر تصریح کرد : افزون بر آن این دوره از انتخابات براساس تجربه های دوره های گذشته سعی شده حدود ۳۰ درصد برگ تعرفه بیشتر از دوره های گذشته برای روز انتخابات پیش بینی شود.
رستم زرودی افزود : هم اینک تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن و باشکوه در این شهرستان ها اتخاذ شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی بیان کرد : از زمان کلید خوردن فرآیند برگزاری انتخابات از سوی وزارت کشور با بهره گیری از همه ظرفیت ها و شکل دهی نشست های مشترک میان فرمانداران، اعضای هیات های اجرایی، نظارت، مدیران آموزشی برگزار شده است.

بیش از ۲۰۰ هزار نفر در  نوشهر، چالوس و کلاردشت واجد شرایط رای دادن هستند

فرماندار نوشهر اضافه کرد : نکته مهم تر آنکه با توجه به بارش برف و باران و یخبندان سطح معابر روستایی مناطق کوهستانی به ویژه کلاردشت و کجور به اندازه مورد نیاز نمک برای نمک پاشی در زمان برفگیر بودن راه ها ذخیره شده است.
زرودی افزود : هم اینک دست کم ۲۴ نفر نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این شهرستان ها با هم رقابت خواهند کرد و تاکنون شکایتی مبنی بر بروز تخلفات تبلیغات انتخاباتی در این مناطق گزارش نشده است.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ماه هفته جاری همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت بر گزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha