نامزد انتخابات مجلس از نوشهر: واردات خودرو و حذف مافیای کنکور به قانون تبدیل شود +فیلم

نوشهر - ایرنا - نامزد دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت گفت : طرح واردات خودرو و برچیدن شدن مافیای کنکور موضوعی که درصورت راهیابی به مجلس شورای اسلامی جزو اولویت برنامه کاری ام بوده و باید به قانون تبدیل شود.

سیده طاهره موسوی میرکلایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با اجرای این طرح در سطوح کلان موافق بوده چرا که گامی می تواند برای مقابله با مافیای خودرو باشد و در زمان حاضر بازار خودرو در ایران انحصاری بوده و افزایش تولید خودرو از لحاظ فنی و اقتصادی توجیه ای ندارد و بنابراین با راهیابی به مجلس شورای اسلامی به دیگر نمایندگان مجلس کمک خواهم کرد تا این طرح به قانون تبدیل شود.

وی اظهار کرد : موضوع دیگری که در مجلس باید در سطح کلان به آن نگریسته شود برچیده شدن بساط مافیای کنکور بوده برای یکبار هم شده باید قوانین در این زمینه وضع شود و با ارایه راهکارهای لازم مافیای کنکور در صحن آموزش کشور محو گردد.

وی گفت : طرح عفاف و حجاب مورد دیگری است با اینکه از گذشته این طرح توسط دستگاه قوه قضاییه و مجریه به مجلس در قالب لایحه ارایه شده منتهی تصمیمی برای تبدیل آن به قانون در مجلس شورای اسلامی گرفته نشد بنابراین مجلس باید کارآمد باشد نه این که همیشه در پی قانون بازدارنده مانند اعمال جریمه ها بوده اعتقاد دارم با اجرای طرح های تشویقی و ترویج فرهنگ و حجاب می تواند به حل این مساله کمک کرد.
این نامزد انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت تصریح کرد : یکی از علت های اساسی نرخ بالای بیکاری در غرب این استان محدودیت های زیست محیطی بوده و افزون بر آن ناکارآمدی منابع مالی است چرا که با همه موقعیت های ممتازی که این خطه در کشور نظیر جنگل های سرسبز هیرکانی، دریای خزر، آثار تاریخی، آبشارها، رودخانه های خروشان و چشمه های جوشانی که دارد منتهی به علت محدودیت زیست محیطی نمی توان برای فراهم سازی زیرساخت های حوزه گردشگری، صنایع پاک و کشاورز برنامه ریزی و اقدام کرد.

موسوی میرکلایی افزود : اعتقاد دارم باید در مجلس به دنبال راهکارهای اساسی بود و این قوانین دست و پاگیر که امروز پاسخگوی نیاز جوانان جویای کار و رفع مشکلات نیست حذف شود و در پی قانون جدید که بتواند بستر ساز اشتغال و بهبود فضای کسب و کار و رونق صنعت گردشگری منطقه باشد بود.

وی دکترای تخصصی کامپوزیت از داشگاه تربیت مدرس تهران، عضو هیات علمی دانشگاه، عضو هیات علمی و کمیته داوران انجمن های علمی دانشگاه تهران و عضو شبکه زنان دانشمند جهان اسلام و افتخار تصحیح کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۵ و سابقه مدیریت منابع انسانی و منابع مالی دستگاه های اجرایی کشور، کارشناس طرح و برنامه اداره کل منابع طبیعی مازندران - نوشهر را به عنوان رزومه کاری اش معرفی کرد.

این نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در باره گرایش سیاسی اش هم گفت : عضو حزب و جریان خاصی نبوده البته گرایش فکری ام به جبهه انقلاب اسلامی بیشتر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha