استاندار قزوین: مشارکت مردم در انتخابات عامل عصبانیت دشمن است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: مشارکت و حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باعث عصبانیت دشمنان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان که با حضور سید احمد عبودتیان، دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی همراه بود، تاکید کرد: جمهوری اسلامی یک نظام مردمی است و حل همه بحران های کشور نیز توسط مردم انجام صورت می پذیرد.

وی با اشاره به حوادث سال گذشته کشور، تاکید کرد: قضایایی که سال گذشته گریبانگیر کشور شد یک «نه» بزرگ به توطئه های دشمنان بود که با حمایت های همه جانبه مردم همراه بود.

استاندار قزوین از مصادیق بارز حضور مردم در حل مسایل استان را مشارکت مردم به صورت داوطلب و همکاری آنان با گشت های پلیس راه دانست و تاکید کرد: سال گذشته این حضور باعث شد تا شاهد کاهش قابل توجه تصادفات منجر به فوت در استان باشیم.

اعلایی یادآور شد: در بحث نظارت بر حضور اتباع خارجی در استان باید اذعان کنیم که بخش مهمی از این کار با مشارکت مردم و توسط معتمدان محلات شهری صورت می پذیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع فرونشست در شهرستان بویین زهرا، افزود: این پدیده سالانه به ۲۰ سانتی‌متر رسیده که موضوع نظارت بر برداشت های بی رویه از آب های زیرزمینی و غیرمجاز آب را نیز به گروه های مردمی سپرده شده است.

استاندار قزوین یادآور شد: در موضوع فساد نیز گروهی از مردم گزارش هایی را به استانداری مبنی بر بروز این پدیده در برخی از مراکز ارسال کرده اند و این در حالی است که مجموعه مدیریت استان با کمک مردم و تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهد داد تا در دولت سیزدهم تخلفی صورت بپذیرد.

اعلایی اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی استان نیز بایستی از ظرفیت مردمی در حل و فصل برخی مسایل بهره گیرند چرا که این موضوع نوشداروی شفابخش است.

وی با اشاره به موضوع انتخابات پیش رو نیز خاطرنشان کرد: اراده و خواست مردم بدون شک نتیجه انتخابات را رقم خواهد زد چرا که در نهایت اینکه نهاد قانون گذاری کشور توسط مردم وضع می شود.

استاندار قزوین تاکید کرد: انتخابات یک موضوع مهم و ویژه است و باید مراقب فضای استان در این ایام باشیم تا انتخابات پرشور و سالمی را شاهد باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha