۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۰۳
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85511525
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رییس حزب ندا: پزشکیان تنها نامزد معترض به وضع کنونی است

قزوین - ایرنا - رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: مسعود پزشکیان تنها نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است که به وضع کنونی جامعه در حوزه اجتماعی و اقتصادی اعتراض دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید فراهانی شب یکشنبه در مراسم افتتاح ستاد جوانان مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: فقط پزشکیان منادی چشم انداز تغییر است و هیچ کدام از نامزدها به وضع کنونی اعتراض ندارند.

وی اضافه کرد: وضعیت اجتماعی و اقتصادی کنونی در شان مردم ایران نیست و کشور امروز در روند جهانی جایی قرار دارد که ممکن است در آینده درس عبرت سایر کشورها شود.

فراهانی تصریح کرد: کشورهای حوزه خلیج فارس که محل قرارگیری خطرناک ترین مجرمان بودند و از قدیم به عنوان ضرب المثل می‌گفتند که جایی می‌روی که عرب نی انداخت، امروز محل آمال و آرزوی ایرانیان شده است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: ۱۰ روز آینده تکلیف ۱۰ سال آینده کشور معلوم می‌شود و اگر جوانان ما نقش آفرینی نکنند، تک تک روزهای باقی مانده تا انتخابات در آینده ما دخیل خواهد بود.

فراهانی به چشم انداز ۲۰‌ساله اشاره کرد و گفت: در شرایطی که قرار بود بر اساس سند توسعه در حوزه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی رتبه حایز اهمیتی داشته باشیم، امروز در بدترین شرایط سیاست داخلی و خارجی قرار داریم.

رییس حزب ندا: پزشکیان تنها نامزد معترض به وضع کنونی است

رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه امکان تعامل و صادرات را نمی‌دهد، ادامه داد: هیچ کشوری به توسعه نرسیده مگر اینکه با جهان تعامل داشته باشد، آیا می‌خواهید ایران را به کره شمالی تبدیل کنید؟ بنابراین باید راه توسعه در گرو روابط سازنده با دنیا فراهم شود.

فراهانی به ادبیات سایر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری انتقاد کرد و گفت: نامزدهای دیگر می‌گویند باید فشارها بیشتر شود و باید بزنیم تو دهان دیگر کشورها، درحالی که وضعیت ایران شایسته زندگی ایرانی‌ها نیست، یک رییس جمهور شاید اراده ساختن نداشته باشد، اما اختیارات فراوانی برای تخریب دارد و می‌تواند دستوراتی بدهد که تخریب بیشتری صورت بگیرد.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه پزشکیان برای تغییر و تحول و خروج کشور از وضعیت فعلی به میدان آمده است، بیان کرد: امروز ظرفیت‌های جوان کشور درحال مهاجرت هستند و اگر نخبگان ایرانی و اندیشمندان و صاحب نظران ایرانی قادر به ساختن هستند، باید شرایطی فراهم کنیم که بمانند.

وی اضافه کرد: برای حل مشکلات باید از ظرفیت نخبگان بهره بگیریم، به هرحال ایران به مهاجر فرست ترین کشور دنیا تبدیل شده و بهترین پزشکان ایرانی در آمریکا طبابت می‌کنند، یادم می‌آید که از ۶۰ نفر نخبه در یک دانشگاه فقط پنج نفر ماندند و مابقی از کشور خارج شدند.

فراهانی در ادامه بر تخصص گرایی تاکید کرد و یادآور شد: اگر امروز دکتر پزشکیان می‌گوید از متخصصان استفاده می‌کنیم، مسخره کردنی نیست، بلکه از چینش کادر سخن می‌گوید که فراموش شده این روزها است، ما اگر مشکل قلبی داشته باشم به یک پزشک حزب الهی مراجعه نمی‌کنیم، بلکه یک پزشک حاذق را انتخاب خواهیم کرد و این یعنی تخصص گرایی بسیار اهمیت دارد.

رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان به وضعیت گردشگری در کشور انتقاد کرد و گفت: این شرایطی است که ما خودمان ایجاد کردیم، ایران کاری برای جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگر کاری انجام نداده است، ترکیه سه برابر درآمد نفت ما گردشگر جذب می کند، کسی باید رییس جمهور شود که نگاه او توسعه کشور در حوزه گردشگری باشد.

فراهانی خاطرنشان کرد: انتخاب پزشکیان بازگشت کشور به ریل صحیح جامعه است، آقای پزشکیان در دولت اصلاحات خدمت کرده که کمترین میزان تورم را در ادوار گذشته دولت‌ها داشت و ما امروز هرکدام به عنوان یک‌ ستاد تبلیغاتی باید به تغییر رای دهیم تا برای نسل آینده به خیانت متهم نشویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha