حضور پزشکیان در بین نامزدها مشارکت انتخاباتی را افزایش داد

قزوین - ایرنا - رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در قزوین گفت: مردم در ادوار قبلی انتخابات چندان استقبالی برای مشارکت سیاسی نداشتند، اما اکنون مشارکت انتخاباتی با حضور مسعود پزشکیان به عنوان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری افزایش یافته است.

محمد علیخانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری می توانند براساس سلیقه شان نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند که این امکان در ادوار قبلی انتخابات فراهم نبود.

وی تاکید کرد: شور انتخاباتی با تایید صلاحیت مسعود پزشکیان در بین مردم استان رو به افزایش است و با توجه به تفاوت دیدگاه و نگرش های این نامزد با سایر نامزدها شاهد مشارکت بیشتر مردم هستیم.

علیخانی با بیان اینکه در حال راه اندازی ستادهای نامزد انتخاباتی خود هستیم، تصریح کرد: تمامی شهرستان‌های استان قزوین دارای ستاد تبلیغاتی مسعود پزشکیان است و نیروهای تبلیغاتی آنها نیز تعیین شده اند تا به نوبت افتتاح شوند.

رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان قزوین ادامه داد: هم اکنون در شهرستان بویین زهرا ستادهای تبلیغاتی و نیروهای تبلیغاتی ما به صورت کامل پای کار هستند، تا جایی که در برخی از اماکن این شهرستان حجت الاسلام قدرت الله علیخانی با اهتمام موضوع، افتتاح ستادها را پیگیری کرد.

وی خاطرنشان کرد: ستاد جوانان مسعود پزشکیان نیز امروز /یکشنبه/ با حضور مجید فراهانی رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان و ستاد بانوان هم فردا دوشنبه /۲۸خردادماه/ با حضور پروانه مافی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران افتتاح خواهند شد.

علیخانی یادآور شد: پیش از این و در ادوار انتخابات استقبال چندانی را شاهد نبودیم، اما اکنون پیش بینی می کنیم که با حضور مسعود پزشکیان مشارکت های انتخاباتی در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری افزایش یابد.

به گفته رییس ستاد تبلیغاتی پزشکیان در قزوین، در حال حاضر برنامه‌ای برای حضور پزشکیان در استان قزوین وجود ندارد که به محض قطعی شدن این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز هشتم تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha